Kimagasló jelentkezőszámmal, 36 város, 17 egyetem és 61 hallgatói csapat részvételével kezdődött meg a kutatómunka az 5. Országos Városmarketing Versenyen.
A verseny célja közös értékek létrehozása, a városok marketingjét segítő új kreatív megoldások kidolgozása, a választott városok népszerűsítése, szakmai és baráti élmények szerzése, hosszú távú együttműködések kialakítása a városmarketinggel foglalkozó szakemberek és a szakmát tanuló egyetemisták részvételével.
A szervező Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének igazgatója, Piskóti István közölte: a versenyre három határon túli magyar intézménytől is érkezett pályázat.
A versenyen induló 61, egyenként háromfős hallgatói csapat azt vizsgája, hogy miként támogathatja a digitális, online marketing az infokommunikációs technológiákra épülő városfejlesztést, a konkrét projekteket, a kommunikációt, az imázs- és márkaépítést, az okosvárossá válást.
A csapatoknak november 6-áig kell elkészíteniük pályamunkáikat, amelyet két szakmai bíráló és a feladatot adó város véleményez. További információk a verseny honlapján.
(Forrás: MTI; a képen az előző versenyforduló döntősei; jobbról a második Piskóti István)