Teljes megújulás a Szerencsi Kakaónál

Hírek

93 éves a márka, és most először vállalkozott ilyen mértékű változtatásra.

Idén tavasszal megújult a Szerencsi kakaópor, amely eddigi története során még soha nem változtatott ekkorát. Ennek jegyében a korábbi, jól megszokott grafikát cserélték le a dobozon egy modernebb változatra. Mivel a fogyasztók hozzászoktak a „cicás kakaóhoz”, a frissítést országos reprezentatív kutatás előzte meg, ennek nyomán döntöttek az új figuráról. (Meg lehet nyugodni: a cica csak modernebb lett, de nem tűnt el.)

„A megújult, megfiatalított cicával azt szeretnénk kifejezni, hogy egy majdnem 100 éves márka is lehet modern, innovatív és emellett megőrizheti mindazt az értéket, amelyet a magyar háziasszonyok megszoktak és szeretettek benne. Hiszünk abban, hogy továbbra is a háziasszonyok kedvence marad a cicás kakaó” – mondta el Szabó Andrea, a Szerencsi kakaó brand managere.

Az új csomagolással egyidőben a 10-12 százalékos kakaóvaj tartalmú kakaópor mellett egy új terméket is piacra vezetett a márka. Az új változat 20-22 százaléknyi kakaóvajat tartalmaz. Ez utóbbi a zsírszegény kakaópornál sötétebb színt, intenzívebb illatot és aromát ad a süteményeknek. „Fogyasztóink visszajelzése alapján döntöttünk úgy, hogy ezzel a magasabb kakaóvaj tartalmú termékkel is megjelenünk a polcokon” – tette hozzá Szabó Andrea.

SOCIAL MEDIA