Tatár Csilla a Sudocrem márkanagykövete

Hírek

A Sudocrem és az anyai örömök elé néző, ismert műsorvezető együttműködésének fő célja az édesanyák támogatása a gyermeknevelésben.

Sudocrem reprezentatív kutatást végzett arról, hogy milyen a munkamegosztás a kisgyermekes családoknál. A 600 fős mintavétellel készült felmérés kimutatta azt, amit eddig csak sejteni lehetett, hogy a gyermekgondozás terén az elmélet és a gyakorlat között némi különbség mutatkozik. A gyermekgondozásnak ugyanis a megkérdezettek döntő többsége szerint az anya és az apa közös feladatának kellene lennie. A valós helyzet ugyanakkor az, hogy a teendők többsége még mindig az anyára hárul.

Tatár Csilla, a márka nagykövete elsők között olvashatta a Sudocrem-jelentést. A műsorvezető elmondása szerint a gyermeknevelésre nincs tuti recept. Hagyni kell, hogy kialakuljon a rendszer családon belül. A baba születése utáni időszakban úgyis kiderül, hogy melyik az a feladat, amiben az anyukának leginkább szüksége van a támogatásra és a segítségre. „Én biztos vagyok abban, hogy a legfőbb támaszom ebben a helyzetben is a párom lesz, hiszen eddig is nagyon odafigyeltünk a másikra, és ez a kisbabánk megszületése után is így lesz.”

SOCIAL MEDIA