Az új év új struktúrát hozott az Ipsos magyar irodáján belül. 2022 januárjától a reklámkutatásokért és tracking projektekért felelős kutatói csapatot Závodszky Júlia vezeti, a szervezeti egység stratégiai vezetője pedig Szerencsés Tibor lesz (Marketing Strategy and Understanding Director, Deputy MD).
A CX szakterület élén új operatív vezető látja el a jövőben az irányítási feladatokat Skandera Nikolett személyében, aki a próbavásárlásokat, valamint a lojalitást és elégedettséget vizsgáló kutatásokat végző csapatot irányítja. A CX stratégiáért továbbra is Földes Annamária felel (nyitó képünkön). Annamari egyben az Ipsos Client Development Director pozícióját is ellátja a jövőben – ebben a funkciójában az ügyfélkapcsolatok erősítéséért, a hatékonyabb ügyfélkiszolgálásáért felel majd.
„Hiszünk benne, hogy az újonnan kinevezett kollégák vezetésével még hatékonyabban tudjuk támogatni ügyfeleink sikeres üzleti döntéseit” – mondta Feitel Balázs, az Ipsos Zrt. ügyvezetője.