A tavalyi kampány sikere nyomán folytatódik az együttműködés a Danubius Hotels és az interaktív ügynökség között.
Az interaktív reklámügynökség már tavaly ősszel közreműködött a Danubius Hotels marketingkommunikációjának újratervezésében – új stratégiai irányokkal, hangsúlyokkal és a digitális marketingkommunikáció kiemelt szerepével –, és ennek alapján megtervezte, illetve lebonyolította a szállodacsoport év végi kampányait. Az együttműködés 2014-ben az éves, illetve időszakos kampányokon folytatódik. A magyarországi székhelyű Danubius Hotels Group 7833 szállodai szobával egyike Európa legjelentősebb szállodavállalatainak, a Hotels magazin évente rendszeresen közzétett top 300 szállodaipari vállalkozások rangsorában a szállodai kapacitás alapján az előkelő 90-100. helyen szerepel.
A Neo Interactive ügyfélkörében található még az HBO Magyarország, a MOL Nyrt., az EGIS, az AXA Bank, a Bonafarm Csoport, a Sanofi, a JátékNet.hu, a Budapesti Kommunikációs Főiskola vagy a Telenor.
(Fotó: Danubius Hotels)