Évről-évre nő a kaparós sorsjegyek népszerűsége Magyarországon. A Szerencsejáték Zrt. két termékét word-of-mouth kampánnyal népszerűsíti.
A Szerencsejáték Zrt. szájreklám-kampánnyal népszerűsíti az általa forgalmazott kaparós sorsjegyeket. A word-of-mouth kampány résztvevői az első két hétben megismerkedhetnek a Szerencsejáték Zrt. által forgalmazott sorjegyekkel, azok legfőbb tulajdonságaival, különlegességeivel, árával, nyereményeivel. A kéthetes időszakot követően 1.500 résztvevő kap ún. induló csomagot, amelynek segítségével közelebbről is megismerkedhetnek a sorjegyekkel, azok működésével, valamint megismertethetik azokat rokonaikkal, barátaikkal, ismerőseikkel. A csomag tartalma minden résztvevő számára egy-egy Rubik kocka és Fáraók kincse sorsjegy, mellyel kipróbálhatják a szerencséjüket és megnyerhetik akár az adott sorsjeggyel elérhető főnyereményt is. Ezen felül mindkét sorsjegyből kapnak mintasorsjegyeket is, amelyek arra szolgálnak, hogy a kampány résztvevőinek ismerősei is megismerkedhessenek a játék folyamatával és különlegességeivel. A Szerencsejáték Zrt. partnere a kampányban a trnd.