Ezúttal egy új kutyaeledelt népszerűsít a márkatulajdonos.
A Nestlé nem először dolgozik a trnd-vel word-of-mouth kampányon: korábban a Maggi pirított tésztás alapok bevezetését támogatták ilyen aktivitással. Ezúttal a Pro Plan új, Duo Délice elnevezésű kutyaeledele kap szájreklámot.
A WOM-kampány keretében 750 fő tesztelheti a kettős textúrájú kutyaeledelt. A „kettős textúrájú” kifejezés arra utal, hogy ropogós szemcsék és puha falatkák egyaránt vannak az eledelben, az előbbi a tápértékről, az utóbbi az ízről hivatott gondoskodni.
A kampányban résztvevők feladata, hogy minél több embernek meséljenek az új termékről, és ne csak beszámoljanak róla és ajánlják, hanem meg is kóstoltassák az ismerősök és barátok kutyáival. A kiválasztott kutyatartók 4 héten keresztül fogják a bevezetést támogatni, a tervek szerint több mint 56 ezer beszélgetést generálva.