Sportfogadási infotainment műsort indított a Szerencsejáték Zrt.

Hírek

Az eddig is elérhető élő streamek, illetve online sport és e-sport magazin mellett a sportfogadók március 5-től egyedülálló sportműsorral is találkozhatnak a Tippmix újonnan induló YouTube-csatornáján és a legnagyobb podcast szolgáltató felületeken.

 

Tervezetten havonta minimum két alkalommal találkozhatnak majd a nézők a sportfogadás világába is mélyebb betekintést nyújtó műsorral. Az adások a Tippmix frissen induló YouTube-csatornáján lesznek láthatóak először, majd a megjelenést követően a legnépszerűbb podcast streaming felületeken és a Szerencsejáték Zrt. saját közösségi felületén is hallgathatóvá, illetve visszanézhetővé válnak a különböző részek. Az indulást és az új részek promócióját, valamint a Tippmix csatornára történő feliratkozást digitális kampány kíséri és segíti.

 

A műsor indításának fő célja

A Szerencsejáték Zrt. árbevételének 54%-át a sportfogadás adja, amely dinamikusan növekszik. A felmérések azt mutatják, hogy a milliós méretű sportfogadói kör tagjai előzetesen és folyamatosan széleskörűen tájékozódnak a fogadásokkal kapcsolatos olyan információkról, amelyek segítik őket a piacok jobb megismerésében és a sikeresebb eredményekben. Az új műsor elindításával ebben kívánnak szakmai segítséget és teljesebb körű szolgáltatást nyújtani szórakoztató formában.

 

Kreatív koncepció

A Mester2es célcsoportja a 18-34 éves futball iránt érdeklődő és sportfogadásra fogékony közönség, azonban időről időre más, jelentős fogadási piacnak számító sportágak (pl.: e-sport, tenisz, kosárlabda) is helyet kapnak majd. Cél, hogy tovább bővítsék a női fogadók táborát, akik a rendszeres sportfogadóik között jelenleg közel 16%-át alkotják játékosaiknak.

 

Érdekességek

Az általában férfiak által dominált futball világában a Szerencsejáték Zrt. műsorában rendhagyó módon két női műsorvezető kalauzolja a fogadókat a friss és exkluzív információk között, egy dedikáltan Youtube-ra készített formátumban. Berkesi Judit és László Ági a próbafelvételeken is bizonyították, hogy tökéletesen kiegészítik egymást. Amíg Juditot a televízióból ismerheti minden futballrajongó, Ági az online tér egyik legismertebb és legaktívabban alkotó bloggere, aki otthonosan mozog a sportfogadás világában is. Judit szakterülete elsősorban a hazai és női labdarúgás, Ági pedig a nemzetközi futball szakértője. A hölgyek munkáját és a projektet Tőrös Balázs segíti kreatív producerként – írják.

Az első alkalommal rögtön egy dupla adással készülnek a nézőknek, amelynek Marco Rossi szövetségi kapitány volt a vendége.

Werkfilm:

Intro:

 

Alkotók listája

Megbízói oldal

Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia

Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László

Szenior közösségi média munkatárs: Ocskó Ádám

Sportmarketing osztályvezető: Dudás-Györki Tamás

Sportmarketing munkatárs: Ferencsák Tamás

Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter

Szenior média szakértő: Czinkota Ádám

Reklámügynökség: Lounge Design Kft.

Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel

Senior account manager: Kővágó Zsófia

Kreatívigazgató: Radovics Péter

Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv

Senior Art Director: Hárságyi Péter

Senior szövegíró: Grósz Ádám

Médiaügynökség: New Land Media

Média Csoportvezető: Nagy-Pokol Dorothea

Senior médiatervező: Cseke Judit

Junior médiatervező: Veres Dorina

Social Media ügynökség: Dot Creative

Surowiak Marci – content director

Dobos Gábor – senior social media manager

Sujtó Attila – senior social media manager

Braun Annamária – client service director

Baranyi Bálint – account director

 

SOCIAL MEDIA