A Márkamonitor ma esti adásában Simon Zsolt médiaszakember lesz a vendégem.
Egy kicsit minden közös ismerősünk meglepődött, hogy Simon Zsolt televíziót indított Afrikában. Igaz, nem magának, hanem a Vöröskeresztnek, ami még inkább meglepett.
Miért kellett a Vöröskeresztnek egy saját tévécsatorna? Egyáltalán, mi mindennel foglalkozik a Vöröskereszt Afrikában? Mire kíváncsi a kenyai tévénéző? Hogyan lehet megszólítani az embereket egy olyan országban, ahol 69 nyelvet beszélnek? Hogyan lehet tabutémáktól beszélni ott, ahol a csókjeleneteket kivágják a filmekből, mert erkölcstelen? Miként lesz egy rapperből gospelénekes?
Hogy működik a televíziós terjesztés egy olyan kontinensen, ahol a jogokról csak nevetve beszélnek? Hogy működik a reklámpiac egy olyan országban, ahol csak minden harmadik háztartásban van tévékészülék, de okostelefonja mindenkinek van? És végül, de nem utolsó sorban, mit tanulhatunk mi Afrikától?
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adásokat itt találod meg podcast formájában.