„Tapassza le a fájdalmat!” szlogennel indított kampányt a Sager Pharma, a Salonpas termékcsalád magyarországi forgalmazója. A Salonpas fájdalomcsillapító tapasz közel 50 országban kapható, gyártója az 1847-ben alapított japán Hisamitsu.
A kampány ügynökségeit tenderen választotta a Sager Pharma 2016 decemberében. A médiafeladatok ellátását a BellaCom nyerte, az új, gyógyszeres forma bevezetése alkalmából készült reklámfilm kreatív anyagainak elkészítését pedig az Effektív-Art reklámügynökségre bízta a hirdető. A reklámfilm gyártását a 4Cut stúdió végezte, Ádám György rendező vezetésével.
A kampány televízióra és az online marketing eszközeire épít. Az országos TV-kampányban a célcsoport számára leginkább releváns, az Atmedia által értékesített csatornák szerepelnek. Online médiában a Google AdWords teljes portfolióját tartalmazza a médiamix, kereső, képes és html5 display, GSP és YouTube hirdetések is futnak. Hlivják Richárd a BellaCom-tól elmondta: „Örülünk, hogy újabb hirdető tisztelt meg minket bizalmával az OTC szektorból. A Salonpas gyógyszeres tapasz készítményre integrált kampányt terveztünk a leghatékonyabb médiacsatornák használatával, emellett a SEO feladatokat is mi látjuk el a márkához kapcsolódó fajdalomcsokkentes.hu weboldal vonatkozásában.”
„Mivel a vártnál jóval több konzultációra volt szükség a termék gyártójával, a Hisamitsuval, a tendernyertes kreatív koncepciónk szinte az utolsó pillanatig formálódott. Öröm, hogy a feszített tempó mellett is olyan anyag készülhetett el, amivel a forgalmazó és a gyártó is minden tekintetben elégedett” – mesélte Bősze Balázs, az ügynökség account direktora.
Megyeri Kriszta, a Salonpas termékmenedzsere hozzátette, hogy az új forma magyarországi bevezetése fontos lépés a Salonpas termékcsalád életében, ezért külön öröm, hogy saját, hazai gyártású reklámfilm készülhetett.