Az online kereskedelmi óriás heteken belül piacra dobhatja élelmiszereit és háztartási cikkeit.
A Wall Street Journal cikke szerint mogyorófélék, fűszerek, tea, kávé, bébiétel és vitaminok, valamint pelenkák és mosószerek várhatóak a választékban, melyek Happy Belly(élelmiszerek), Wickedly Prime (snackek), Mama Bear (babatermékek) és Presto!(háztartási cikkek) néven lesznek majd kaphatóak.
Bill Bishop márkázási szakértős szerint a „sajátmárka-szőnyegbombázással” az Amazonkönnyebben és alacsonyabb kockázattal tesztelhet majd új árpontokat vagy akár ízváltozatokat is.
A termékek egyelőre csak az Amazon Prime tagok számára lesznek elérhetőek. Az élelmiszerek bevezetése az AmazonFresh frissáru-házhozszállító szolgáltatásnak is lendületet adhat, miközben az egyre bővülő online kiskereskedelemben versenyelőnyt biztosíthat az Amazonnak a beszállítóival szemben.
(Forrás: Warc, fotó: Amazon)