Sajátmárkákkal bővül az Amazon

Hírek

Az online kereskedelmi óriás heteken belül piacra dobhatja élelmiszereit és háztartási cikkeit.

Wall Street Journal cikke szerint mogyorófélék, fűszerek, tea, kávé, bébiétel és vitaminok, valamint pelenkák és mosószerek várhatóak a választékban, melyek Happy Belly(élelmiszerek), Wickedly Prime (snackek), Mama Bear (babatermékek) és Presto!(háztartási cikkek) néven lesznek majd kaphatóak.

Bill Bishop márkázási szakértős szerint a „sajátmárka-szőnyegbombázással” az Amazonkönnyebben és alacsonyabb kockázattal tesztelhet majd új árpontokat vagy akár ízváltozatokat is.

A termékek egyelőre csak az Amazon Prime tagok számára lesznek elérhetőek. Az élelmiszerek bevezetése az AmazonFresh frissáru-házhozszállító szolgáltatásnak is lendületet adhat, miközben az egyre bővülő online kiskereskedelemben versenyelőnyt biztosíthat az Amazonnak a beszállítóival szemben.

(Forrás: Warc, fotó: Amazon)

SOCIAL MEDIA