Míg a 7. héten a legnézettebb műsorok toplistáját az RTL Klub műsorai uralták, a csatornák nézettségi versenyében kiváló eredménnyel végzett a Cool, a Film+ és az RTLII is a 18-49-es célcsoportban – adta hírül a médiavállalat közleménye.
Az elmúlt héten is az RTL Klub műsorai domináltak a legnézettebb műsorok listáján a 18-49-es célcsoportban. A top 10-es listán összesen hét RTL Klub-os műsor szerepel. A legjobb tízben a Keresztanyu mind az öt epizódja helyet kapott, amelyből a hétfői epizód a hét második legnézettebb műsorának bizonyult (19,6% lineáris SHR). A Cápák között továbbra is rendkívül népszerű a nézők körében, az RTL Klub üzleti showműsora 18,3% lineáris közönségarányával a toplista harmadik helyén végzett. A legjobb tízben található még az RTL Híradó vasárnap esti adása is (19,0% lineáris SHR-rel).
A kábelcsatornák versenyét az RTL Magyarország csatornái nyerték a 7. héten (RTL Magyarország kábelcsatornái: 15,4% lineáris SHR vs. TV2 Csoport kábelcsatornái: 14,7% lineáris SHR). Az összes csatorna elmúlt heti eredményét figyelembe véve a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban főműsoridőben immár harmadik hete a Cool lett a harmadik legnézettebb adó (heti átlag 4,6% lineáris SHR), miközben a Film+ a 4. (heti átlag 4,6% lineáris SHR), az RTLII pedig a 7. helyen végzett (heti átlag 2,9% lineáris SHR) a csatornák nézettségi versenyében.
Az RTLII teljes napra vetített heti átlag 3,0%-os lineáris közönségaránya féléves csúcsnak számít a 18-49-es célcsoportban. A kiváló eredményhez nagyban hozzájárult az Éjjel-Nappal Budapest heti átlag 4,7%-os lineáris közönségaránya, amely legutóbb 2020/51. hetében produkált hasonlóan erős számokat.
Az Éjjel-Nappal Budapest a digitális térben is kiváló eredményeket ért el az elmúlt héten. Az RTLII napi sorozata 231 ezer videóindítással a 7. hét leglátogatottabb tartalmának bizonyult az RTL Most-on. Az Éjjel-Nappal Budapest esetében elmondható, hogy a sorozatot a műsorral eltöltött idő több mint negyedében az RTL streaming platformján keresztül fogyasztják a nézők. Mindez köszönhető az Éjjel-Nappal Budapest célcsoportjának is, hiszen a sorozat esetében mind az online, mind pedig a lineáris nézettségben felülreprezentáltak a fiatal, 30 év alatti nézők.
Az egész heti digitális adatokat tekintve az Éjjel-Nappal Budapest mögött a Keresztanyu több mint 173 ezer videóindítással a második, a Hotel Margaret pedig 135 ezer videóindítással a harmadik helyen végzett.
Az rtl.hu videós hírportál a site megújulása óta továbbra is nagyon jól teljesít és a napi átlagos userszámát 100 ezer fölött tartja. A február 18-i 157 ezres napi userszám a harmadik legjobb eredmény az rtl.hu december közepén történt megújulása óta.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, live+aslive+vendég; lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2022.07. hét, Gemius Prism,4+ rtlmost web+app, total videoview (2022. 02. 21-én lekért adatok alapján)