Roczkó Zsuzsa, a Central Médiacsoport PR menedzsere 2023 tavaszától a lapkiadó vállalati kommunikációs vezetőjeként folytatja a munkát. Az új pozíció kibővített feladatköre alapján a szakember egyszerre felel majd a külső és belső kommunikáció, valamint a vállalat társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységéért.
Húszéves tapasztalattal a háta mögött érkezett 2018-ban a Central Médiacsoporthoz Roczkó Zsuzsa, aki több kiadvány, köztük a Piac és Profit, a 168 óra hetilap, valamint a Magyar Narancs marketing és kommunikációs feladatait látta el korábban, valamint az Adverticum és a Bookline márkakommunikációját is irányította. A Centralnál eltöltött öt év során először a digitális üzleti projektek koordinációjáért felelt, később a HR osztályon toborzással és a belső kommunikációval foglalkozott, majd később HR Business Partneri minőségben tevékenykedett. Közel két éve, 2021 májusában vette át PR menedzserként a Central Médiacsoport sajtókommunikációs feladatait, és ismereteit a kiadó és a termékek arculatinak fejlesztésére használta.
„A vállalati kommunikációs vezetői pozíció lehetőséget ad számomra, hogy korábbi tapasztalataimat felhasználva egy átfogóbb kommunikációs stratégiát dolgozzunk ki, amelynek részét képezi a külső és belső kommunikáció, valamint a CSR aktivitás is” – nyilatkozta Roczkó Zsuzsa
Zsuzsa a kinevezést követően közvetlenül a kiadó vezérigazgató-helyettese, Vági Róbert irányítása alatt dolgozik a stratégiai célok elérése érdekében.