Kevesebb mint két év alatt 1500 márkakereskedés kapta meg az új, fogyasztóközpontú márkaarculatot. Európa után Ázsiára, Afrikára és Ausztráliára is kiterjesztik a projektet.
A 2014 elején elfogadott új vállalati arculatot 2015 novemberéig már 1500 márkakereskedésben – Európán kívül többek között Kínában és Indiában is – alkalmazták, miközben új modelleket is bevezettek és a mindennapi munka is folyamatos volt.
A szalonok megjelenése a márka modern típusválasztékát tükrözi, egyúttal a folyamatokat is átalakították, hogy jobban ösztönözzék a vásárlókat és nagyobb hangsúlyt fektessenek a márka érzelmi vonzerejére.
A változások hátterében a Skoda Emberi Érintés (Human Touch) stratégiája áll, amely a személyes kapcsolatokat, a nyitott, közvetlen kommunikációt tekinti elsődleges célkitűzésének. Ezt tükrözik az új márkakereskedések is tágas, minden irányból átlátható tereikkel, de az alkalmazottakat is képezték az új stratégia jegyében.