Mély megrendülése mellett a Rádió 1 és a MediaTime Kft. tulajdonosa a cégek folyamatos működését biztosítandó azonnali hatállyal Bakai Mátyást nevezte ki a két társaság ügyvezetőjének – adta hírül a társaság közleménye.
Bakai Mátyás, aki a Rádió 1 létrehozását és építését vezette, régi – új ügyvezetőként tér vissza a csapat élére. Bakai a Radio Plus Kft. mellett átveszi a legjelentősebb hazai rádiók reklámidejét értékesítő Media Time Kft. ügyvezetői pozícióját is. A cégek ügyvezetésében történő változás már cégbírósági bejegyzés alatt áll. A több évtizedes tapasztalattal rendelkező szakember az eddigi sikeres és tapasztalt csapattal folytatja a munkát, a Media Time hosszú távon értékesíti többek között a Rádió 1, a Retro Rádió, és a helyi szinten legnépszerűbb és legnagyobb elérésű vidéki adók reklámidejét egyaránt.
A Rádió 1 hálózata, amely jelenleg közel 40 frekvencián hallható országszerte, hamarosan újabb két várossal – Tatabányával és Kaposvárral – bővül, ezzel végre az összes megyeszékhelyen elérhetőek lesznek Balázsék és az igazi mai slágerek. A legfrissebb hallgatottsági adatok szerint az országszerte nagyon népszerű Rádió 1 a főváros leghallgatottabb rádiója a kereskedelmileg kiemelten fontos 15-59-es korcsoportba tartozó hallgatók körében ugyanúgy, ahogy a 15 év feletti teljes mért célcsoportban.
A 15-59-es korosztály körében a második helyen a Retro Rádió végzett 2018 utolsó időszakában, a Sláger FM pedig csak a negyedik a sorban a Music FM után, közel fele annyi hallgatóval, mint amennyien az éllovas Rádió 1-et követik naponta.
A Rádió 1 országszerte a fiatal felnőtt korosztály kedvenc rádiója, a 15-39 évesek körében továbbra is magasan vezet a Petőfivel és minden más konkurens adóval szemben.