Közleményük szerint az idei győzelmekkel a 2018-as zsinórban a nyolcadik év, amelyben a német dizájnszervezet, az iF Logitech termékeket ismer el. A termékdizájn kategóriában elért, 13 díj mellett a Logitech kreatív stratégiával és tartalom előállítással foglalkozó csapatát és partnereit a kommunikációdizájn kategóriában ismerték el.
A dizájn áll minden középpontjában, amit csinálunk – idézik Alastair Curtis, a Logitechvezető dizájnere szavait. Heidi Arkainstall, a Logitech marketingigazgatója hozzátette: Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy idén először elismerték munkánkat a kommunikációdizájn kategóriában.”
Emlékeztetnek arra: az iF DESIGN AWARDS a formatervezés szempontjából kiemelkedő termékeket jutalmazza, többek között olyan szempontok alapján, mint a tervezés minősége, a kivitelezés, az anyagválasztás, az innovációs faktor, a funkcionalitás, az ergonómia és az egyetemes megjelenés. Mint a dizájnbeli kiválóság nemzetközi szimbóluma, az iF DESIGN AWARDS 60 szakértője több min 20 ország termékeit zsűrizi.