OTP: Mindenkinek más a következő lépés

Hírek Kiemelt

Új konyhára vágysz? Vagy egy nagyobb autót vennél, amibe befér a család? Karrierváltás, lakásfelújítás, önfejlesztés: ha rád is vár a következő lépés, tervezz az OTP Személyi kölcsönnel, ingatlanfedezet nélkül! Januárban indul az OTP Bank új kommunikációs platformjának első termékkampánya.

Kampánycél

Kampányunk elsődleges célja, hogy pozicionáljuk az OTP Személyi kölcsönt olyan bármire szabadon felhasználható pénzügyi megoldásként, amely hozzásegít a célcsoport életében felmerülő következő lépések megvalósításához. A kampányban a leggyakoribb, pozitív életeseményhez kapcsolódó hitelcélok mellett kevésbé tipikus felhasználást is bemutatunk. Ezekkel akár azokat a fogyasztókat is meg tudjuk szólítani, akik jövőjük tervezésekor eddig nem feltétlenül gondoltak lehetőségként a személyi kölcsön igénybevételére.” – foglalta össze Németh Anna, az OTP Bank Marketingkommunikációs csoport vezetője.

 

Kreatív koncepció
Abból az alapvető emberi tulajdonságból indul ki az insight, hogy mindannyiunkat hajt az előrejutás vágya. Szeretnénk könnyebbé tenni az életünket, komfortossá a hétköznapjainkat, fejleszteni önmagunkat és a közvetlen környezetünket. Ezekhez pénzre van szükségünk, amelyre az OTP Bank személyi kölcsöne kézenfekvő megoldást kínál.

 A decemberben indult új platform első termékkampánya ez. A személyi kölcsön kampány ugyanarra a gondolatra épül, mint az image és az ezt követő kampányok: mindenki tovább akar lépni, mindenki egy kicsit jobbá, könnyebbé szeretné tenni az életét. Van, amikor ehhez pénzre van szükség, ilyenkor lehet az OTP Bank a következő lépés.” – magyarázza Szűcs Gábor, a Café Communications kreatívigazgatója. A TV-ben futó reklámot pre-roll videók, bannerkampány, outdoor megjelenések és bankfióki anyagok támogatják január közepétől.

Érdekesség, behind the scenes
A kampányhoz készült film Praznoczy Sébastien rendezésében készült, aki az új platform image szpotjáért is felelt. Fontos szempont volt az egységes vizuális megjelenés és hangulat, ráadásul a két forgatás között egy hónap sem telt el, szinte egyszerre fejlesztették az alkotók a két kampányt.

 

 

ALKOTÓK

MEGBÍZÓ

OTP Bank

Marketing és Kommunikációs Igazgató: Nagy Zoltán Péter

Marketingkommunikációs csoport vezető: Németh Anna

Márkamenedzsment csoport vezető: Hamza Kata

Marketingkommunikációs szenior szakértő: Borbély Eszter, Szűcs Milán

Kutatási csoportvezető: Ferenczhalmy Bálint

Kutatási tanácsadó: Varga Anna

 

KUTATÓ ÜGYNÖKSÉG

Kantar Hungary

Group Account Director: Hajnal Melinda

Senior Research Consultant: Körmöczi Andrea

 

KREATÍV ÜGYNÖKSÉG

Café Communications

Stratégia: Ónody Boglárka

Kreatívigazgatók: Szűcs Gábor, Zsembery Péter

Head of Art: Várkonyi Eni

Art Director: Györgyfi Róbert

Copywriter: Lázár Zsolt, Fürst Ádám

Account Director: Bittermann Tünde

Account Manager: Boronkai Boglárka

Junior Account Manager: Pintér Szilvia

COO Media Services: Király Anita

Media Account Director: Debreczy Réka

Digital Performance Team Lead: Villányi Dániel

 

PRODUKCIÓ

Gyártás: Café Communications

Producer: Hutlassa Tamás

Gyártásvezető: Nemes Anita

Rendező: Praznoczy Sébastien

Operatőr: Nagy Marcell

Vágó: Szórád Máté

Colorist: Vándor Ádám (Spájz)

Látványtervező: Sztevanovity Sandra

VFX: Melon FX

Zene: Fodor Máriusz

SOCIAL MEDIA