A Playboy Hero jótékonysági kampányban közel másfél millió forint gyűlt össze a résztvevő szervezetek részére.
A férfimagazin kampányának célja, hogy fontos társadalmi ügyekre hívja fel a figyelmet, valamint olyan férfi és női példaképeket mutasson be, akiknek szakmai sikereik mellett fontos a társadalmi felelősségvállalás is.
A Playboy Hero jótékonysági kampányhoz idén is hírességek és üzletemberek csatlakoztak, azonban most a hősök mellett hősnők is támogatták a kiválasztott szervezeteket. Lilu és Csillik Timur az Eszter Alapítvány munkájára hívták fel a figyelmet, Szabó Simon pedig Balogh Péterrel együtt népszerűsítette a Hősök Tere Kezdeményezést. Barabás Évi és Vardanjan Tigran az SOS Gyermekfalvak Alapítványt mutatta be, míg Görög Zita Kutvölgyi Pállal alkotott párt, hogy megmutassák a Mosoly Alapítvány tevékenységének fontosságát. Harsányi Levente és Lobenwein Norbert azon munkálkodott, hogy felhívják a figyelmet az #angyalvagy programra.
A Playboy Hero jótékonysági gálavacsorán kihirdették a közönségszavazás nyertesét, amely az esélyegyenlőségért és a sztereotípiák leküzdéséért dolgozó Hősök Tere Kezdeményezés lett, valamint átadták a Mazda másfél millió forintos különdíját is, a 400 gyermeknek otthont adó SOS Gyermekfalvak Alapítványnak. A rendezvényt Szabó Leslie produkciója zárta.