Színes programmal indul útjára szeptemberben az első hazai Influencer Festival, a Hinora Group Communications (Reklámügynökség) és a Red Lemon Media (PR ügynökség) szervezésében. Az Influencer Festival egy olyan szakmai csúcstalálkozó, ahol az influencer marketing iránt érdeklődők és maguk az influencerek találkozhatnak és cserélnek eszmét – 25 témában több mint 300 influencer, marketing-döntéshozó és márkatulajdonos jön össze 2018. szeptember 19-én a Budapest Music Centerben.
Mitől influencer az influencer? Mikor tetőzik és hány influencert bír el a piac? Egyáltalán miért lett trend az influencer marketing? Miért és mennyiért posztolnak a sztárok és a bloggerek? Kellenek-e a botrányhősök? #reklám, mint szükséges rossz? Többek között ezekre a kérdésekre ad választ az ország első influencer fesztiválja, amelynek célja, hogy az influencer közösség és a marketingszakma elsőszámú, közös találkozóhelyévé váljon. Az eseményen hazánk legismertebb celebritásai, vezető influencerei, véleményvezérei, a kommunikációs iparág meghatározó szereplői, marketingvezetői, márkatulajdonosai vesznek részt, akik betekintést nyújtanak a véleményvezér-, vagy befolyásoló marketing rejtelmeibe és kulisszatitkaiba.
A véleményvezérek és content creator-ok térhódítása folyamatosan nő, így nem meglepő, hogy egyre nagyobb figyelem terelődik az influencer marketing felé. Napjainkban már kikerülhetetlenek, ha egy-egy márka népszerűsítéséről van szó, az általunk közzé tett tartalmaknál pedig már elvárás, hogy szórakoztatóak, kreatívak és interaktívak legyenek. Az ország első Influencer Festiváljával szeretnénk olyan párbeszédre invitálni a rendezvény szereplőit és az érdeklődőket, amellyel betekintést nyerhetnek a marketing legdinamikusabban fejlődő ágába – mondta el a közleményben Hinora Ferenc, a Hinora Group Communications alapítója, aki hozzátette: a szervező Red Lemon Media-val együtt elkötelezettek az influencerek szakmai támogatásában és az influencer marketing helyes gyakorlatainak elterjedésében.
Az esemény innovatív szervezéssel, impulzív programokkal, inspiráló előadókkal, exkluzív vizuális élménnyel, prémium környezetben várja a résztvevőket: influencereket, marketing-döntéshozókat, marketing-, branding- és kommunikációs szakembereket, cégvezetőket és minden téma iránt érdeklődőt szeptember 19-én a Budapest Music Centerben.