Online autószalont indít a aToyota

Hírek Kiemelt

Az idei évben a piac legszélesebb környezetbarát öntöltő hibrid elektromos portfóliójának köszönhetően a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon a vezető pozíciót átvevő Toyota a koronavírus járvány jelentette biztonsági kockázatokra reagálva útjára indította az Online Toyota Autószalont. Ennek segítségével a potenciális vásárlóknak a jelenlegi helyzetben nem lesz szükséges ellátogatniuk a Toyota szalonokba ahhoz, hogy megtekinthessék az ott kiállított autókat, beleértve az újdonságokat (Corolla GR Sport, Corolla Trek, Proace City és Proace City Verso) és az akciós készleteket. Az érdeklődők a személyes helyszíni látogatás helyett online video csatornán keresztül ismerkedhetnek meg a márka modelljeivel, illetve léphetnek kapcsolatba a kiválasztott Toyota márkakereskedővel.

Az elmúlt hetek minden tekintetben kivételes időszakot jelentenek mindannyiunk számára. A koronavírus jelentette járványveszély komoly kihívások elé állította életünket, felforgatta hétköznapjainkat, kompromisszumokra kényszerített minket társas kapcsolataink fenntartásában, befolyásolta munkánkat és a vállalatok üzletvitelét is. A számtalan bizonytalanság közepette idén a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljei páratlan sikerének köszönhetően a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon is vezető szerepet szerző Toyota ugyanakkor továbbra is arra összpontosít, ami változatlan: a vállalat elkötelezett munkatársai és ügyfelei egészségének, biztonságának megőrzése, és a közösséggel való kapcsolattartás iránt. A Toyota így továbbra is a legfejlettebb technológiát képviselő, kiváló minőségű termékeket kínál ügyfeleinek (ráadásul, számos versenytárstól eltérően az idén szigorodó európai emissziós normák ellenére is megfelelő készletekkel rendelkezik), a helyzetre való tekintettel azonban a személyes szalonlátogatás helyett innovatív, online megoldásokat kínál részükre, amelyek segítségével nem csupán kényelmesen és biztonságosan tájékozódhatnak a Toyota modellekről, de teljes egészében, a megrendeléstől a kiszállításig lebonyolítható a teljes autóvásárlási folyamat.

 

Megnyílt az Online Toyota Autószalon

Felgyorsítva a korszerű digitális csatornák fejlesztését a Toyota megnyitotta új Online bemutatótermét, ahol máris megtekinthetőek a legfrissebb újdonságok (köztük az új Corolla Trek és Corolla GR Sport, a Proace City és Proace City Verso) és a legnépszerűbb modellek, vagy épp az aktuális ajánlatok (mint például jelenlegi No.1 hybrid ajánlat). A későbbiekben a tervek szerint az év további részében érkező új Toyota modellek, például a vadonatúj Yaris, vagy épp a vadonatúj RAV4 Plug-in Hybrid is felkerül majd a kínálatba. A kiválasztott modellről akár részletes online videóbemutatót is tartanak a kiválasztott Toyota márkakereskedés munkatársai, akik munkaidőben akár fél órán belül felveszik a kapcsolatot az érdeklődő ügyféllel. Amennyiben vevőszerződés születik, ez futárszolgálat segítségével történik kiküldésre, majd az autó megérkeztekor az átadásra is sor kerülhet az ügyfél otthonában, megkímélve őt a kimozdulás feladatától/kockázatától.

 

A Toyota márkaszervizek továbbra is nyitva tartanak, szigorú óvintézkedések mellett

A Toyota márkakereskedések illetve márkaszervizek a jelenlegi előírásoknak megfelelően rövidített nyitvatartással, de továbbra is fogadják az ügyfeleket, elsősorban a halaszthatatlan javítási és/vagy karbantartási igények kielégítése céljából. A kijárási korlátozásban a rendelet 3.§ p. pontja értelmében a lakóhely, a tartózkodási hely, illetve a magánlakás elhagyásakor alapos indoknak számít a gépjármű- és kerékpárszerviz, a mezőgazdasági és erdészeti gépek és berendezések javításával kapcsolatos szolgáltatások igénybevétele. A Toyota szakszervizek így  továbbra is azért dolgoznak, hogy ügyfeleik biztonságos autózás mellett őrizhessék meg mobilitásukat a segítségnyújtáshoz vagy a munkavégzéshez, a nyitva tartási idővel és az érkezés időpontjával kapcsolatosan ugyanakkor érdemes előre egyeztetni a kiválasztott márkakereskedésben dolgozó munkatársakkal.

A Toyota a koronavírus-fertőzés terjedésének megelőzésére magyarországi márkakereskedő- és márkaszerviz hálózatában az alábbi óvintézkedéseket irányozza elő:

  • A szóbeli üdvözlési formák mellől a kézfogás elhagyása, az ügyfeleket is erre kérve.
  • Fokozott figyelem a márkaszerviz munkatársainak részéről a javasolt minimum 1,5 m távolság megtartására.
  • Az ügyféltérben lévő asztalok, ajtókilincsek, illetve mellékhelyiségek folyamatos fertőtlenítése.
  • Az ügyfélváró foteljeinek egymástól távolabb történő elhelyezése.
  • Egyszer használatos ülésvédő, kormányvédő és sebességváltókar védő fólia elhelyezése minden ügyfél gépkocsijában.
  • Minden szervizen megjelent gépkocsi külső és belső kilincseinek, indítókulcsának átadás előtti fertőtlenítése.
  • A szalonban lévő bemutató autók fertőtlenítése minden megtekintés után (kormány, műszerfal, kilincsek, kezelő szervek).
  • A tesztautók és csereautók fertőtlenítése minden használat után (kormány, műszerfal, kilincsek, kezelő szervek).
  • Fertőtlenítő szer kihelyezése minden asztalra a koronavírus járvány idejére.
  • Ügyfél által egyedül megvalósítható tesztvezetés, előzetes egyeztetés alapján.
  • Bankkártyás fizetés, illetve előzetes megállapodás esetén átutalással történő fizetés preferálása.
  • Elektronikus aláírás elfogadásának lehetősége a szerződéskötéshez.
  • Új autó röviden kivitelezett átadása kültéren, vagy előzetes megállapodás szerint az ügyfél otthonánál, egy értékesítővel
  • „Második átadás” részletesen, a járványhelyzet megszűnése után.
  • Online Toyota Autószalon, az értékesítési folyamat minden lépése az Ügyfél fizikai jelenléte nélkül (az Átadás kivételével).

SOCIAL MEDIA