A Pepco kampányt indított a rendszeres kínálatában kivételesen kedvező áron kapható termékekből. Az üzletlánc ezzel válaszol a folyamatos inflációra, amely a vásárlók zsebét sújtja. A kivételes árba minden beletartozik, amire egy családnak szüksége van.
A Pepco tavaszi „Szuper Árak” ajánlata lehet a válasz a fogyasztók igényeire, akik a magas infláció idején pénztárcabarát, de a mindennapi életben szükséges, jó minőségű termékeket keresnek. A kampány során a vállalat emlékezteti a vásárlókat erősségére, bemutatva kedvező árú termékeiket több termékkategóriában, mint például bögrék, gyertyák vagy ételhordozók 500 Ft-ért, vagy pólók a kisebbeknek 700 Ft-ért. De azok, akik baba body-kat, leggingseket, gyermek alsóneműt keresnek, ők sem fognak csalódni a Pepco kínálatában.
‘Amikor a piaci árak emelkednek, mi befagyasztjuk őket, sőt egyes termékek esetében csökkentettük is. Figyeljük a piaci helyzetet, és reagálunk a vásárlóink igényeire, akik különösen most keresik a jó ár-érték arányt. Megértjük, hogy a mai időkben mennyire fontos az ár és a pénzügyi stabilitás, ezért kezdtük el népszerűsíteni tavaszi „Szuper sláger” ajánlatunkat, hogy minél többen tudják, hogy a Pepco-nál mindig igazán alacsony áron találnak ruhákat és háztartási cikkeket – mondja Agnieszka Jaworska, a Pepco Group kereskedelmi igazgatója.
A Pepco promóciós ajánlata nemcsak a fogyasztói igények, hanem a 2023 értékesítési adatok elemzésének eredménye is. A Pepco legújabb ajánlata olyan termékekre összpontosít, amelyek az elmúlt 12 hónapban különösen népszerűek voltak. Ezek közé tartoznak többek között a baba- és gyermekfelsők a legnépszerűbb karakterekkel, amelyek eladásai 2023-ban meghaladták a 10 milliót, vagy az olyan fehérneműk, mint a női titokzoknik, amelyek szintén 10 milliós értékesítéssel büszkélkedhet.
„Kommunikációs tevékenységünk során mindig arra összpontosítunk, hogy a fogyasztókhoz eljussanak a rendelkezésre álló kínálatunkról szóló információk. Most először azonban nem egy új vagy limitált kollekciót, szezonális ajánlatot mutatunk be, hanem leginkább azzal büszkélkedünk, hogy mi az, ami mindig megvásárolható, kivételesen alacsony áron” – Agnieszka Olejniczak, a Pepco marketingigazgatója.
A Pepco ajánlat egyre nagyobb népszerűségnek örvend a fogyasztók körében, akik havonta átlagosan több mint 30 millió tranzakciót hajtanak végre a lánc összes európai üzletében, mintegy 530 termékkategóriából választva. A Pepco üzletekben tett 10 látogatásból közel 7 vásárlással végződik.