Október végétől Dózsa Imre vezeti az AImotive marketing osztályát, CMO pozícióban. A szakember a UPC kommunikációs igazgatói székéből ül át a Forbes által az idén nyáron összeállított piaci körkép legerősebbnek ítélt vállalatához, ahol több mint 200-an dolgoznak az önvezető autók technológiai hátterén. Az AImotive a budapesti központ mellett Japánban és az USA-ban is rendelkezik irodákkal.
A CMO pozíciót a cég azért hozta létre, hogy a jelentős befektetők révén elért fejlesztéseikkel globálisan vezető szereplővé válhasson, a legnagyobb autógyártóknak beszállítva. Dózsa Imre korábban hasonló feladatkört látott el a szintén autóipari, navigációval foglalkozó, időközben nagyvállalattá nőtt NNG-nél.
“Nagyon örülök, hogy ismét aktív részese lehetek egy hazai cég globális növekedésének. A feladat pedig rendkívül hálás, mivel a vállalat technológiai felkészültsége a világ élvonalában, a Tesla tudásával egyező szinten van” – vélekedik a szakember.
Dózsa Imre 2015 óta irányította a UPC Magyarország kommunikációs tevékenységét, 2016 és 2018 között ő felelt a UPC CEE régiójának kreatív fejlesztéséért, ami alatt teljes márka-újrapozícionálásra is sor került. Pályafutását a Leo Burnett Budapest reklámügynökségnél kezdte, ahonnan a Vodafone reklámmenedzseri, majd az NNG kommunikációs vezetői posztjára váltott.