Nyereményjátékkal ünnepel a DIEGO

Hírek

Az építkezők és lakásfelújítók körében népszerű DIEGO a 30. születésnapján egyszerre ünnepli évfordulóját, és ajándékozza meg vásárlóit. A gondosan válogatott ajándékok mellett egyszerű, olajozottan működő, és releváns ajándékokat felvonultató nyereményjátékot indított. Az összesen több mint 600 nyertest jutalmazó játék az áruházlánc, annak kommunikációs ügynöksége, a Sherpa Communications, és a promóciók jövőjét jelentő platform, a PromoLab teljesen újszerű együttműködésének gyümölcse.

 

Valódi, gyümölcsöző csapatmunka

A DIEGO 30. születésnapját ünneplő játékában nem csak a főnyeremény, a FIAT500, hanem a teljes munkafolyamat és a nyerteskezelés is hibrid. Ennek köszönhetően kevesebb, mint egy hónap telt el az ötlettől a születésnapi játék elindításáig, a három résztvevő fél – a márka, a kommunikációs ügynökség és a promóciós platform csapatának egyedülálló, összehangolt közös munkájának eredményeképp.

A Sherpa Communications a koncepcióért felelt, és vezette a munkafolyamatot. A PromoLab a mesterséges intelligencia-alapú promóciós platformot adta, amit most is, ahogy minden esetben, organikusan az ügyfél igényeire szabtak, viszont itt a service design során a DIEGO call center csapata, a vásárlókról szerzett, alapos ismereteit felhasználva adott ötleteket, hogyan legyen a nyerteskezelő motor még inkább felhasználóbarát.

A játék során értékes napi és heti nyereményeket sorsolnak, a nyerteseket pedig a DIEGO call center munkatársai telefonon értesítik. A napi ajándékok szállításáról is a márka gondoskodik, saját, a rendelések házhoz szállítását is végző futárjai segítségével.
A heti nyereményeket pedig a nyertes által kiválasztott áruházban adják át.

 

A valódi vásárlók jutalmazása

A nyereményeket úgy határozták meg, hogy azok ténylegesen örömet szerezzenek a nyerteseknek, sőt, a DIEGO megkülönböztető image-elemére, a kávékínálásra is utalnak, mely során egy finom olasz kávéra invitálják meg a vásárlókat, érdeklődőket. A nyereménypiramis is ehhez igazodik: minőségi szemes kávé, profi kávéfőző és olasz autó buzdítja játékra a vásárlókat.

És hogy a lojális vásárlók, a valódi játékosok kapjanak esélyt, az ő érdekeiket védi a csalószűrő Anti Fraud System, amely bevetésével az álprofillal és többszörösen regisztráló nyereményvadászok nem vehetik el a nyerés lehetőségét a szabályosan részt vevők elől.

A nyereményjáték május 2-án indult, és június 30-ig tart, és a DIEGO 30. születésnapját ünneplő, “Otthon a stílusodban” kreatív kampányához kapcsolódik.

 

SOCIAL MEDIA