Novak Djokovic a Lacoste új stílusnagykövete

Hírek

A teniszező saját kollekciót kap és a márka reklámjaiban is szerepel.

A Lacoste története 1933-ban a teniszpályáról indult az L.12.12 pólóinggel. Most Novak Djokovic is a márka stílusnagykövetévé vált a sportpályán és azon kívül is, mert visszafogott eleganciája és eredetisége illeszkedik a francia márka szellemiségéhez – írja a Lacoste közleménye.

A Lacoste saját, a funkcionalitást a stílussal ötvöző kollekciót tervezett Djokovic számára, melyet a rajongók is megvásárolhatnak idén májustól. A szett az idei French Openen mutatkozik be a pályán.

Az együttműködésből reklámkampány is született. A Julien Pujol rendezte reklámfilmben egymás mellett látható az újító René Lacoste és Novak Djokovic a formabontó teniszpóló megszületésének pillanatában. A Jacob Sutton által fényképezett print kampány pedig az 1930-as évek fekete-fehér világát ötvözi az új kollekció színeivel.

SOCIAL MEDIA