Immár harmadik hete tartja vezető szerepét a szombati és vasárnapi főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban az RTL vadonatúj sorozata és üzleti showműsora.
Továbbra is kimagasló nézettséggel fut a 18-49 évesek körében Gólkirályság és a Cápák között az RTL-en. A mi kis falunk alkotóinak új vígjátéksorozata az elmúlt héten is 24,4%-os lineáris közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében, ezzel nem csak a sávját, de az estét is hozta az RTL-nek.
Vasárnap este a Cápák jöttek, láttak és győztek! Az RTL üzleti showműsorának ötödik évada továbbra is a képernyő elé vonzza a magyar tévénézőket: a harmadik epizód 21,9%-os lineáris SHR%-rel a fő kereskedelmi célcsoport legnézettebb műsorszáma lett az elmúlt héten! A Cápák között a legjobban a 30-39 évesek nézők körében teljesített, itt 24,9%-os lineáris közönségaránnyal futott.
Ami pedig az RTL online portfólióját illeti: a longform videók esetében továbbra is a ValóVilág11 a listavezető több mint 610 ezer videoindítással (VV), a lista második helyén a Drága örökösök: A visszatérés követi szerepel 170 ezer VV-vel, míg a dobogó harmadik helyén a BeleValóVilág 120 ezer VV-vel.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 , live+aslive+vendég, lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2023. 03. hét RTL+: Gemius Prism,4+ rtl+, web+app, total videoview, (2023. 01. 23-án lekért adatok alapján)