Észak-amerikai útvonalait bemutató kampányt indított a Lufthansa Magyarországon
Átfogó marketing- és pr kampányt indított a Lufthansa Magyarországon: az aktivitások középpontjában a Lufthansa észak-amerikai célállomásai, illetve a légitársaság által az interkontinentális járatokon utazóknak kínált szolgáltatások állnak. Észak-Amerika a legkedveltebb kontinens a Budapestről induló utazóközönség körében: az interkontinentális útvonalak közül az USA-ba és Kanadába repülnek a legtöbben – évente több mint félmilliónyian. Közülük évek óta a Lufthansa Csoport járatait választják a legtöbben, tavaly 10-ből négy utas a Lufthansa Csoporttal repült.
A Lufthansa légitársaság hetente 283 járatot üzemeltet a két ország 23 célállomására, vagyis átlagosan bő félóránként indul Lufthansa-járat a kontinensre. A magyar utasok Budapestről naponta hat Frankfurtba és öt Münchenbe közlekedő járat közül választhatnak és a hét öt napján a fővároson kívül akár Debrecenből is indulhatnak. A légitársaság kampánya a 23 célállomásra fókuszál, a lufthansacsoport.hu alatt pedig egy online játék is indul, amelyben a 23 Lufthansa-célállomás közül legalább hármat kell felismerni a játékosoknak, aki pedig az összes várost felismeri, az kétszeres eséllyel indulhat a játék sorsolásán, melynek fődíja egy két személyre szóló, Észak-Amerikába érvényes Lufthansa-repülőjegy. A játékot a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren június 1-jéig, míg a Cinema Citykben június 15-17 és 22-24 között hoszteszek népszerűsítik.
A kampány időszaka alatt továbbá minden résztvevő egy 10 000 forint értékű kedvezménykupont kap, amelyet bármely, akár Európán belüli Lufthansa-repülőjegyre beválthat július 15-ig.