Népszerű húsvéti programok és úti célok

Kiemelt Tejszínhub

Kifejezetten húsvéti programra vágyunk húsvétkor, azaz nyuszit simogatunk és tojást festünk, vagy a négynapos hétvége egyszerűen csak jó alkalom egy wellnessre, egy élménypark-látogatásra vagy egy sétahajózásra? Vagy inkább elutazunk a Mátrába, a schönbrunni kastélyhoz, esetleg Pozsonyba? A Bónusz Brigád adatai szerint egyáltalán nem a húsvéthoz kötődő élményeket keressük – egyszerűen jól akarjuk magunkat érezni.

Hova utaztunk idén, tavaly, tavalyelőtt?

Számos húsvéti utazási ajánlatot kínál a Bónusz Brigád, ezek közül a legnépszerűbbek 2017-ben a buszos utak voltak. Két évvel ezelőtt az oldal látogatói közül a legtöbben prágai 3 napos húsvéti kirándulás mellett voksoltak, és ugyanennyien szavaztak egynapos hollókői locsolkodós programra. Népszerű volt még 2017-ben egy egynapos bécsi, kirakodóvásárokat látogató túra és egy 3 napos velencei hosszú hétvége is.

Tavaly ebben az időszakban a bécsi kirakodóvásári látogatást választották a legtöbben, de népszerű volt a szintén Bécshez közeli schönbrunni kastély látogatása is, ahol ilyenkor húsvéti vásárral várják az odalátogatókat.

Idén egy egynapos pozsonyi kirándulásra neveztek be legtöbben, de a balatoni wellness kényeztetés és a tojáspatkolás a Mátrában is nagy sikert aratott az utazni vágyók körében. Schönbrunn idén is a legjobbak között volt, már a kastély állatkertjének látogatása is a bónusz része lett.

Húsvéti élmények

A Bónusz Brigád adatai szerint sokan választják az otthoni pihenést, ők inkább lakhelyükhöz közeli élményeket, programokat kerestek a húsvéti időszakra. 2017-ben a legtöbben sétahajóztak, gokartoztak és cirkuszt látogattak bónuszaikkal a tavaszi szünetben – hiszen sokan ezt az időszakot a gyerekekkel együtt töltik otthon, nekik keresnek új élményeket. Tavaly egy 3D minigolfpálya, élménylovaglás és az elmaradhatatlan dunai sétahajózás vezette az élmények listáját húsvétkor.

Idén úgy tűnik, hogy fürdőzni vágytak az emberek húsvétkor: a hosszú tél után egy tavaszi gasztrowellness csomag és egy nyári fürdőzésre emlékeztető strandolás végzett első helyen az élmények listáján.

„Legnépszerűbb bónuszainkkal ettek-ittak és wellnesseztek a vásárlóink. A brigádosok szeretik élvezni az életet, a hosszú hétvégéken megfeledkezni a mindennapi gondokról és lazítani. Büszkék vagyunk rájuk!” – mondta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.

És akkor íme az idei top 5, ezeket az élményeket választották a Bónusz Brigád vásárlói idén húsvétkor.

A Bónusz Brigád

A Bónusz Brigád 2010 óta forradalmasítja a magyar internetet. Digitalizálta a korábban csak offline módon elérhető éttermeket, bárokat, szépségszalonokat, tanfolyamokat, wellnessközpontokat és persze az élményeket. Ezekben a kategóriákban a Bónusz Brigád adja el a legtöbb szolgáltatást Magyarországon.

A 420 ezer rajongóval rendelkező oldal már több mint 31 milliárd forintot spórolt meg a vásárlóinak. Több ízben elnyerte az év honlapja díjat, jótékonysági programjának köszönhetően pedig a MAF Leginnovatívabb Támogatói Programjai közé került. Superbrands és Magyar Brands díjazott, a Kiváló magyar tartalom elismerés tulajdonosa és Az Év Internetes Kereskedője díj tulajdonosa is.

SOCIAL MEDIA