A legfrissebb trendek és best practice-ek Bukarestben a marketingkommunikáció, és kiemelten a digitális megoldások területéről, a Thinkdigital szervezésében.
Tíznél is több ország kétezernél is több marketingkommunikációs szakembere vesz részt a Thinkdigital immár hagyományosnak tekinthető regionális konferenciáján. A bukaresti ICEEfest idén június 12-13-án várja a vendégeket.
A Thinkdigital sales house által jegyzett ICEEfest immár kiemelt szerepet tölt be a regionális marketingkommunikációs konferenciák piacán. Ennek megfelelően idén több mint 60 európai és amerikai előadó osztja meg a tapasztalatait a szakmai közönséggel. A látogatók első kézből értesülhetnek a legfrissebb trendekről, insightokról, best practice-ekről a digitális marketingkommunikáció, a történetmesélés, a közösségi- és performance marketing, az e-kereskedelem, a digitális média és a programozott médiavásárlás területeit érintve. A szünetekben remek lehetőség nyílik a nemzetközi kapcsolatépítésre is, hiszen a közönség az elmúlt években folyamatosan bővült, és 2013-ban már túllépte a kétezres létszámot.
Néhányan a kiemelt előadók közül:
- Katharina Borchert, CEO, Der Spiegel Digital
- Marcin Brus, Head of CEE, Facebook
- Chris Clarke, CCO, DigitasLBi
- Matt Elek, Managing Director EMEA, Vice
- Nigel Gilbert, Vice President Sales, EMEA, AppNexus
- Josh Grau, Director of Brand Strategy, EMEA, Twitter
- Oren Hefetz, Head of Performance Media Emerging Markets, Google
- James Hilton, Global CEO & Founder, M&C Saatchi Mobile
- Lee Odden, CEO, TopRank
- Sean O’Hara, Senior Vice President Europe, Middle East & Africa, BBC Advertising
- Alex Picha, Executive Digital Producer, Åkestam Holst
- Tal Siach, co-Founder, Visual.ly
- Ekaterina Walter, CMO, Branderati
A részletes programról a http://www.iceefest.com/ címen tájékozódhat.
A Márkamonitort is kiadó Grabowski Digital az ICEEfest médiapartnere.