Ennek részeként Csehországban és Szlovákiában is elindítja a helyi piacra szabott változatát, amely a Glow and Know néven debütál. Az aktuális kozmetikai trendek, termékek és vélemények után érdeklődők így egy-egy új platformmal lesznek gazdagabbak.
A lapot kiadó Central Médiacsoport célja, hogy a Csehországban és Szlovákiában élő, szépségápolás iránt érdeklődők számára megbízható, naprakész és hiteles forrást nyújtson a kozmetikai termékekről, ugyanúgy, ahogy Magyarországon is teszi. A két piacon a Krémmánia stratégiai partnere a Refresher SK lesz, amely kulcsszerepet vállal az oldal működtetésében és napi feladatainak ellátásában. A Refresher SK tapasztalata és lokális piaci ismerete garantálja, hogy az oldal a helyi felhasználók igényeire szabottan működjön, és friss információkkal lássa el látogatóit.
„Tizenöt évnyi tapasztalat áll mögöttünk a szépségápolás terén, amellyel számtalan olvasónak tudtunk segíteni. Fontos számunkra, hogy ezt folytassuk, és a Krémmániánál felhalmozott tudást egy új terepen, külföldön is kamatoztatni tudjuk” – mondta Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója, aki szerint a márka nem is lehetne jobb kezekben az új piacokon, mint a Refresher SK irányítása alatt.
„A Central Médiacsoporttal közösen indítottuk el a Glow & Know-t Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban, kihasználva összehangolt szakértelmünket és egymást kiegészítő erősségeinket. A szépségápolási tartalmak létrehozásában és sikeres rendezvények szervezésében szerzett tapasztalataink azt mutatták, hogy ezeken a piacokon a közönség erős érdeklődést és elkötelezettséget mutat a szépségápolási szegmens iránt. Ezt tovább erősíti a hirdetők, márkák és partnerek kiterjedt hálózata. A Central szépségápolási termékek gazdag adatbázisával és robusztus digitális platformjával járul hozzá, így ez az együttműködés közös képességeink zökkenőmentes ötvözetét jelenti” – nyilatkozta Boros Gábor Refresher S. A vezetője.
A nemzetközi platform célcsoportja és stratégiája megegyezik a magyarországi Krémmániáéval: a felhasználók számára elérhetővé teszik a termékinformációkat, véleményeket, valamint a kozmetikai piac aktuális trendjeit, mindezt a helyi igények figyelembevételével. Az együttműködés során a Krémmánia és a Refresher között a tapasztalatok folyamatos megosztása valósul meg annak érdekében, hogy a látogatók minden országban a legmagasabb szintű szolgáltatást kapják.
Az oldal hivatalos indulása 2025 első negyedévére várható. Az előkészületek jelenleg zajlanak, beleértve az operációs rendszer felállítását és az infrastruktúra kiépítését.
Photo by Ashley Piszek on Unsplash