Egy shaker, megannyi cél néven indított nemzetközi imázskampányt a BioTechUSA, melyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei sokoldalúak, használatuk támogatást nyújt a kiegyensúlyozott életmód elősegítésében. A cégcsoport egy BioTechUSA shaker szemszögéből, különböző sportokon és élethelyzeteken keresztül mutatja be: bármi is legyen a célunk a testünkkel, a BioTechUSA segít azt elérni.
Kampány a kiegyensúlyozott életmódért
A több mint 20 éves BioTechUSA küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás és a kiegyensúlyozott, aktív életmód örömét. Lifestyle brandként a “The Feeling of Success” mottóval azokhoz az átlagemberekhez szól, akiknek valamilyen céljuk van a testükkel. A vállalat egész októberben, 6 európai fókuszországára – Magyarország, Németország, Ausztria, Spanyolország, Franciaország és Szlovákia – kiterjedő, “Egy shaker, megannyi cél” elnevezésű kampányának célja, hogy az emberek felfedezzék termékei sokoldalúságát és használatukkal támogassa őket kiegyensúlyozott életmódjuk elősegítésében.
Főszerepben a sokszínűség
A kampány fő eleme egy 40 mp-es és három 15 mp-es reklámszpot, illetve a hozzá kapcsolódó kulcsvizuál. A vállalat az üzenetet a shakerek szemszögéből, különböző sportokon és élethelyzeteken keresztül mutatja be. Mindegy, hogy éppen mit csinálsz, hol vagy és milyen szituációban, úton vagy sportolás közben, bármi is legyen a célod a testeddel, a BioTechUSA termékei segítenek elérni azt. A reklámszpot Magyarország mellett további európai fókuszországokban fut a BioTechUSA weboldalán és social media felületein organikusan és hirdetésként, hírlevélben, az üzletek kivetítőin és a márkanagykövetek felületein. Az október 31-ig tartó kampány idehaza országszerte óriásplakát, épületháló és citylight támogatást kapott, továbbá megjelenik PR-ben és vállalati kommunikációban.
Termékek mindenkinek
A BioTechUSA termékeivel mindenki számára kínál megoldást, akinek fontos az egészséges és fitt életmód. A vállalat termékkínálata több mint 2000 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó alakformálásról, tömegnövelésről, fitt életmódról vagy egészségmegőrzésről. A cégcsoport saját üzemeiben és logisztikai központjában – több mint 80 000 nm alapterületen – gyártja és csomagolja termékei túlnyomó részét, többek között poros, kapszulás és tablettás termékeket, szeleteket és az egészséges életmódot támogató termékeket. Portfoliójában megtalálhatóak cukor- és laktózmentes termékek, de a gluténérzékenységgel élők, vagy a vegán életmódot folytatók is fellelhetik a számukra megfelelő terméket kínálatában. Évente 20 millió szeletet, 20 000 tonna port, 1 milliárd kapszulát és tablettát gyárt.
Produkció
Produkciós cég: Filmpartners Kft.
Producer: Kovács István
Rendező: Praznoczy Sébastien
Operatőr: Tóth Levente
1st AD: Kolos Ádám
Gyártásvezető: Kovács István
Berendezés/Látvány: Szil Katalin
Kellékes: Göncz Izabella
Felvételvezető: Pordány Petra
Focus puller: Déberling Norbi
Segédoperatőr: Gáll Péter
Fővilágosító: Szekrényi Dániel
Grip: Kása Geri
DIT/Video: Szabó Dániel
Vágó: Erdélyi Flóra
Stylist: Nyitrai Karola
Smink: Kovács Viktória
Fodrász: Lázár Joci
Technika / SFX: Gerencsér József / Mechanik
Location manager: Pordány Petra
Casting: Laszlo Alexandra
Catering: Varga Péter
Utómunka: Gilányi Fanni
Helyszín/security: Kovács Yvett
Rádiók: Tomkó József
Kamera bérlés: 2.8 Rental
Biztosítás: Baksa Ágnes
Sofőr 1.: Szabó Zoltán