Az autógyártó új vezérigazgatóval, logóval és szlogennel, valamint új tulajdonossal folytatja.
Június 12-én Dr. Karl-Thomas Neumann (a képen balra) „nehéz, személyes döntés” eredményeképpen lemondott az Adam Opel GmbH igazgatóságának vezetői és vezérigazgatói posztjáról. Igazgatósági tagságát egészen addig megtartja, amíg le nem zárul az Opel/Vauxhall márkák eladása a Groupe PSA (a Peugeot és Citroën márkák tulajdonosa) részére. A lemondás kapcsán Dan Ammann, az Opel felügyelőbizottságának elnöke és a General Motors elnöke kiemelte, hogy Dr. Neumann négyéves vezetése alatt az Opel/Vauxhall márkák sorsában komoly pozitív fordulatot értek el. A dolgozói szervezetek képviseletében Dr. Wolfgang Schäfer-Klug is hangsúlyozta, hogy a vezérigazgató visszaszerezte az Opel elismertségét, fejlesztette a márkanevet és megerősítette az öntudatát. Dr. Neumann utódául az Opel pénzügyi igazgatói tisztét 2012 óta betöltő Michael Lohschellert (a képen jobbra) egyhangú szavazással választották meg. Az új vezető a PSA-tranzakció lezárultával „új európai bajnokká” szeretné tenni a márkát.
Az Opel egyúttal bemutatta a márka új logóját és szlogenjét is. „A jövő mindenkié”, mondják, és a letisztult szimbólumban már az elektromos meghajtás jelképeként használják a villámot, míg a kör (kerék) továbbra is a mobilitást képviseli. A márka ígérete, hogy nem az új technológiák bevezetésében szeretnének az elsők lenni, hanem abban, hogy azokat mindenki számára elérhetővé tegyék. Az új logo és ígéret elsőként az Insignia cross-média kampányában jelenik meg. A reklámfilm főszereplője a Liverpool menedzsere, Jürgen Klopp, a szlogen pedig „Német technológia mindenkinek.” Az új pozicionálás kidolgozásában a márka partnere a Scholz&Friends ügynökség volt.