Nagy Tamás lett a KOD Média Kft. digitális hirdetési vezetője

Karrier Kiemelt

A pozíciót újonnan hozták létre, mert mind az eddigi, mind a tervezett online fejlesztések, illetve stratégiai értékesítési megállapodások szükségessé tették az önálló digitális csapat létrehozását.

 

Nagy Tamás tölti be 2021 január 4-től a KOD Média Kft. digitális hirdetési vezetői pozícióját.  Nagy Tamás korábban két éven át volt a miskolci Tudomány és Technika Háza marketingvezetője, majd  2018-tól a legnagyobb hazai hírportál értékesítését végző Indamedia Sales értékesítési managereként dolgozott. Munkáját a KOD Média digitális hirdetési vezetőjeként 2021 januárjában kezdte, ahol feladata lesz az online fejlesztések szakmai koordinálása, valamint egy önálló online sales team felépítése és a KOD Média pozíciójának megszilárdítása a hazai digitális piacon.

A 2020-as év új kihívások elé állította a reklámpiacot, hiszen mind a fogyasztói szokások, mind a hirdetői elképzelések és reklámkampányok megváltoztak, amihez a hazai vezető sales house-oknak és kiadóknak egyaránt alkalmazkodniuk kellett – mondta el Nagy Tamás.  – Az előző év tapasztalata, hogy azok a hirdetők is megjelentek az online térben, amelyek eddigi kommunikációjára ez nem volt jellemző. Ez a gondolkodás 2021-ben is masszívan jelen lesz a piacon” – véli a szakember, aki szerint a piaci változások nagy nyertese lehet a KOD Média. “Hiszen a print, a rendezvény és a rádiós hirdetési piac után most már az online hirdetési szektorban is jelen vagyunk, amivel átfogó és minden igényt kielégítő megoldásokat tudunk kínálni a hirdetőknek. Ez pedig egyértelmű helyzeti előnyt jelent. „ A digitális vezetői pozíció létrehívása jelentős segítség a hirdetők számára abból a szempontból is, hogy egyedi kérések, együttműködések esetén gyorsítja a döntési folyamatot, és gyorsabb reagálást tesz lehetővé a változó piaci környezetben.

Hanák Tamás, a KOD Média Kft. ügyvezetője elmondta: a pozíciót újonnan hozták létre, mert mind az eddigi, mind a tervezett online fejlesztések, illetve stratégiai értékesítési megállapodások szükségessé tették az önálló digitális csapat létrehozását.

A HG Média Kft. – amely kiadó hirdetési felületeinek értékesítését végzi a KOD Média  – a tavalyi évben az offline és rádiós piacon elért eredmények után 2020 második félévében belépett a digitális térbe a prémium szegmenst célzó hamuesgyemant.hu és az influenszer világra fókuszáló  Ifaktor.hu oldalakkal. A tartalomelőállítás fejlesztésének következő lépcsőfoka a 2021 januárjában elinduló, az üzleti szférának, illetve az agráriumnak szóló haszon.hu és haszonagrar.hu oldalak megújítása, valamint a Drive.hu weboldal értékesítése, melyet a KOD Média kizárólagos megbízással végez.  A hirdetési felületek értékesítése mellett a társaság technológiai oldalon is képviselteti magát a digitális világban, a német Wagawin Gmbh. Living Ads mobil hirdetési technológiája – amelyet a KOD Média 8 országban kizárólagosan képvisel és olyan vezető globális cégek használják, mint a McDonald’s, a Procter&Gamble vagy a Danone –  is részét képezi az értékesítési portfóliónak.

 

 

SOCIAL MEDIA