Mustangokat szelídített meg az Ogilvy

Hírek Kiemelt

A legtöbb autó hangja belesimul a városi forgatagba, de persze vannak igazi aszfaltfalók is, amelyek morgására mindenki felkapja a fejét, és elismeréssel néz utána. Különösen igaz ez a Ford legendás Mustang modelljére, amit a Magyarországon a Geometry cégcsoporthoz tartozó Ogilvy koncepciójának köszönhetően most nyolc villamosmegállóban szelídíthetnek meg a rajongók. 

Az Ogilvy proaktív ötlete egy interaktív citylight megalkotása volt, ami hangeffektekkel és fényjátékkal – fényszórókkal – kelti fel az arra járók érdeklődését. A táblához közelebb lépve a hang- és fényhatások erősebbek lesznek, ezzel is demonstrálva, hogy a Ford Mustangok hangja még a forgalmas autóutak monoton zajából is kitűnik. A járókelőknek most arra is lehetősége van, hogy „megszelídítsék a vadállatot” a plakátra helyezett gomb megnyomásával.

„Szerettünk volna egy olyan különleges, Magyarországon még nem látott CLP-megoldást kitalálni és kivitelezni, amely megjelenésében és koncepció tekintetében is méltó a Ford márkához. A koncepció alapja a márka szimbóluma, a vadló, hiszen a „vad” Mustang motorikus ereje egy olyan sofőrt igényel, aki kemény kézzel képes betörni és vezetni azt” – mondta el a koncepcióról Csirke Dániel, a Geometry cégcsoport társ-kreatívigazgatója.

Azonnal beleszerettünk az Ogilvy ötletébe. Rendkívül egyedi, interaktivitás tekintetében nem szokványos eszközön sikerült bemutatniuk mindazt, amit a Mustang képvisel’’ – tette hozzá Rákosi Viktor, a Ford KKE regionális kommunikációs igazgatója.

„Örömmel segítettünk az Ogilvy-s csapatnak a helyszínek optimalizálásával abban, hogy ezzel az egyedülálló és látványos megoldással minél többen találkozhassanak és kipróbálhassák” – nyilatkozta Magyar Krisztina, a Mindshare ügyfélkapcsolati vezetője.

A citylight a JCDecaux Innovate Awards 3. helyezését érte el a kereskedelmi célú citylight kategóriában; a médiatervezést és médiafoglalást a Ford médiaügynökségi partnere, a Mindshare intézte.

A citylightokkal itt találkozhatnak a Mustang rajongók:

  • Széna tér: 4,6,17 villamosok > Móricz Zs. körtér felé III. váró
  • Nyugati tér: 4, 6 villamos > Móricz Zs. Körtér felé IV. váró
  • Király utca: 4, 6 villamos > Móricz Zs. körtér felé I. váró
  • Corvin-negyed: 4, 6 villamos > Móricz Zs. Körtér felé I. váró
  • Harminckettesek tere: 4, 6 villamos > Széll Kálmán tér felé I. váró
  • Szent Gellért tér: 19,41,47,49,56 villamosok > Kelenföld vasútállomás felé
  • Bartók B. út – Gárdonyi tér: 19,41,47,49 villamosok > Deák tér felé
  • Villányi út-Budaörsi út: 17,61 villamosok > Móricz Zsigmond krt. felé

 Alkotók:

Ford:

  • Rákosi Viktor: Regional Communications Director
  • Briglevics Szilvia: Regional Communications Supervisor

Ogilvy:

  • Kreatívigazgató: Robin Smith
    Társ-kreatívigazgató: Csirke Dániel
  • Head of Art: Bóna László
  • Art director: Bánkövy Kata
    Copywriter: Csirke Dániel
  • Producer: Séfel László, Höhn Brigitta
  • Stúdióvezető: Horváth Zoltán
  • Group account director: Iván Anita
  • Account manager: Lengyel Anita, Kálmánczhey Balázs

Mindshare:

  • Kocka Renáta – IK Outdoor
  • Kiss Zsuzsanna – Senior Exchange Executive
  • Magyar Krisztina – Director, Client Leadership

 

Nézze meg a filmet is:

SOCIAL MEDIA