Modernizáció és bővítés a magyarországi McDonald’snál

Hírek Kiemelt

Az év első nyitásával, kétsávos autós étteremmel érkezett Gödöllőre a magyarországi McDonald’s. Nem csak a lokáció, de a megjelenés is új; az éttermet már a legkorszerűbb külső- és belsőépítészeti tervek alapján, a „Jövő Élménye” koncepció jegyében építette a hálózat magyar tulajdonosa, Scheer Sándor. Az üzletember alig tíz hónapja vette át a hazai McDonald’s hálózat tulajdonosi feladatait. Az azóta eltelt időszakban a vállalat elindította házhozszállítási szolgáltatását, négy éttermének „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakításával folytatta hálózata modernizálását, és nekilátott hálózatbővítési tervei megvalósításának is. Ennek egyik mérföldköveként nyitja meg Gödöllőn első éttermét, amelyet a lánc három másik egységét működtető franchise partnere, Bódi Károly üzemeltet majd.

A hálózat legújabb, egyben Gödöllő első McDonald’s étterme a város fő közlekedési útvonala, a Dózsa György út mellett nyílt meg. A gödöllői egység az ország 90. McDonald’s étterme, és a tizenegyedik, amelyben a „Jövő Élménye” fogadja a betérő vendégeket. Az új étterem és McDrive kívül-belül a legújabb trendek szerinti McDonald’s-megjelenést kapta. A belső kialakítást az étteremlánc „Ray design” elvei szerint álmodták meg a tervezők: ez a stílus nyugalmat áraszt a melegséget sugárzó fa és üvegfelületek különleges arányú ötvözetével, illetve a természetes megvilágítással. Az akadálymentesített vendégtér 100 négyzetmétert foglal el, és 84 ülőhellyel rendelkezik. A teraszon elhelyezett asztaloknál további 32 vendég tud helyet foglalni.

Scheer Sándor tavaly márciusban vásárolta meg a McDonald’s Corporation magyarországi vállalatában meglévő teljes tulajdoni érdekeltségét. Developmental Licensee-ként egyik legfontosabb feladata a hazai éttermi hálózat bővítése. „A cél, hogy a rendszerben és a piacban rejlő lehetőségeket ötvözve felgyorsítsuk a növekedést, ösztönözzük az innovációt, és még közelebb hozzuk a márkát a vendégeinkhez. A jövőben még modernebb éttermekkel, illetve új és kibővített szolgáltatásokkal még több helyen leszünk jelen, így a változást egyre több vendégünk személyesen is megtapasztalja majd” – fogalmazott Scheer Sándor.

A tervek szerint a fejlesztés és a bővítés nem csak új éttermek nyitását jelenti majd. A fejlesztéseknek stratégiailag fontos és a vendégek szempontjából is látványos eleme a „Jövő Élménye” éttermi koncepció. Az ennek alapján átalakított meglévő, illetve megtervezett új éttermek – amilyen a gödöllői egység is – innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokat, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokat vonultatnak fel. Az átalakítások idén és a következő években is folytatódnak. A cél az, hogy két év múlva a teljes hazai hálózat ezzel a koncepcióval működjön.

A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok, ahol maguk választhatják ki az elfogyasztani kívánt ételeket, italokat, és bankkártyájuk segítségével ki is fizethetik azokat. A rendelések kifizetésének és átvételének módját a vendégek választják meg: a kasszáknál lehetőség van készpénzes fizetésre is, illetve az elkészült rendelések átvehetők a pultnál, de választható a „table service”, azaz az asztalnál történő kiszolgálás is.

A fejlesztések fontos eleme a tavaly júliusban, teszt jelleggel elindított házhoz szállítás. Az első hetek sikere felülmúlta a menedzsment várakozásait, ezért már ősszel megkezdték a szolgáltatás országossá bővítését, december elejére pedig az éttermek több, mint felében elérhető volt a házhoz szállítás.

SOCIAL MEDIA