Az LG eddigi legambiciózusabb és legnagyobb elérésű kampányán dolgozik napjaink legnépszerűbb K-Pop fiúbandájával, a BTS-sel.
Az LG Electronics (LG) eddigi legambiciózusabb és legnagyobb elérésű kampányán dolgozik napjaink legnépszerűbb K-Pop fiúbandájával, a BTS-sel. A Billboard Music Awards Top Social Artist kategóriájának 2017-es győzteseként is ismert együttes Dél-Korea legnépszerűbb zenei formációja. A BTS egy sor televíziós és közösségimédia-kampányban népszerűsíti majd az LG mobilkészülékeit, melyek közül az első a vállalat hamarosan érkező csúcskategóriás okostelefonja lesz.
A BTS volt az első olyan K-pop együttes, amely felkerült a Billboard Top 10-es listájára, és amely fellépett az American Music Awardson is. Így nem csoda, hogy hatalmas rajongótáboruk van Amerika, Európa és Ázsia legfontosabb okostelefon-piacain. A banda legutóbbi számához készült videoklip, a Mic Drop március 22-ig 200 millió megtekintést ért el, ezzel pedig a csapat hetedik olyan videoklipje lett, amely elérte ezt a mérföldkőnek számító nézettséget.
Az LG és a BTS egy olyan sokoldalú marketingkampányon dolgozik majd együtt, amely reflektál az együttes hét tagjának színes személyiségére. A kampány fókuszában a banda tehetsége, attitűdje és a rajongókkal való kapcsolata áll, vagyis azok az értékek, amelyeket az LG a következő három hónapban bemutatkozó termékei is képviselnek.
„A BTS nyers tehetségével, valamint innovatív és autentikus stílusával ért el látványos nemzetközi sikereket annak ellenére, hogy sokan csak nagyon kis esélyt láttak erre” — mondta Kim Su-young, az LG mobilkommunikációs divíziójának alelnöke és marketingvezetője. „A BTS ezen értékei miatt jól illeszkedik az LG márkastratégiájához. Bízunk benne, hogy a segítségükkel át tudjuk adni a nemzetközi közönségnek azt az üzenetet, mely szerint az LG mobileszközei egyedi innovációkat kínálnak a felhasználóknak.”