Magyarország idén Cyber és Film kategóriában delegálhat fiatalokat.
Ismét két fiatal magyar alkotópáros versenyezhet a Young Cannes Lions (YCL) versenyen, melyet a 28 éven aluli tehetségek számára szerveznek évről-évre. A hazai előválogatót a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezte a Kreatív Utánpótlás (KRU) program keretében, támogatója pedig a Magyar Telekom volt.
Film kategóriában Bodnár Bence (DDB) és Babucs Péter (kirowski Isobar) nyert, Cyberben pedig Gönci Gábor (Ebola Social) és Le Hai Anh (Möbius Mobile Marketing). Az indulóknak egy nap alatt kellett a brief alapján koncepciót gyártaniuk, Cannes-ban a filmes csapatnak 48 órája lesz a brief kidolgozására. A versenyre 23 csapat nyújtott be összesen 28 anyagot.
A zsűriben a MAKSZ szakmai vezetője, a kirowski Isobar kreatívigazgatója, Jedlicska Márton, a DDB Innovation Team kreatívvezetője, Balogh Zsolt és a Y&R kreatívigazgatója, Falvay László vett részt. A Magyar Telekom a verseny támogatójaként két zsűritagot delegált: Juhász Pétert és Kovács András Pétert.