Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is rendelkező KOMETA márka szlogenje. A „Buona vita!” egy életstílus, amelyet az olasz életigenlés jellemez: az élet élvezete, az együtt töltött idő értéke, a mozgásban gazdag mindennapok, az öngondoskodás és a természetközeli lét. A márkával együtt a cég honlapja és a termékeinek a csomagolása is megújult. Mindezt április 17-től TV-kampány, valamint egy fogyasztói promóció is kíséri.
A KOMETA egy olasz és magyar szakemberek által közösen irányított hazai húsipari márka, amely elkötelezett a kiváló minőségű élelmiszerek iránt. Új szlogenje, a Buona vita! arra buzdít mindenkit, hogy felismerjük és megéljük életünk legszebb pillanatait – és olyan döntéseket hozzunk, például az étkezéseink során, amelyek ezekből a pillanatokból még többet hoznak ki.
A KOMETA kampányának fő célja, hogy bemutassa a megújult márkát, amelyet az olasz „Buona vita!” kifejezés fogalmaz meg. A „Buona vita!” egy életstílus, amelyet az olasz életigenlés jellemez: az élet élvezete, az együtt töltött idő értéke, a mozgásban gazdag mindennapok, az öngondoskodás és a természetközeli lét. A „Buona vita!” egyszerre szívből jövő jókívánság és barátságos köszöntés – egy kedves invitálás arra, hogy olyan döntéseket hozzunk, amelyek egy teljesebb, örömtelibb élet felé vezetnek.
A márkával együtt a cég honlapja és a termékeinek a csomagolása is megújult. A termékportfólióban nem történik változás, de a feldolgozott húskészítményeik jelentős részében további sócsökkentést értek el, az eddigi 25% helyett már 30%-kal kevesebb sót tartalmaznak a korábbi ízélmény megtartása mellett. A márka megújítását promócióval ünneplik, melyet április 17-től TV-kampány is támogat.
A KOMETA új kampánya az év során négy televíziós reklámfilmben bontakozik ki, amelyek mindegyike a márka megújult arculatának és történetének egy-egy szeletét meséli el. A kampány több csatornán is megjelenik – nemcsak a televízióban, hanem digitális felületeken is, beleértve az online videókampányokat, a display hirdetéseket és a közösségi médiát. A kommunikációt áruházi promóciók és különböző aktivációs események is kiegészítik, hogy a kampány minden szinten elérje a vásárlókat. Az első reklámfilm április 17-én kerül a képernyőkre.
A kampány ötlete egy díjnyertes olasz kreatívigazgató nevéhez fűződik, míg a reklámfilmeket olasz és magyar produkciós cégek közösen valósították meg. A teljes, többcsatornás projekt az olasz és magyar csapatok együttműködésének eredménye, ami egyedülálló kulturális és kreatív szinergiát biztosít a márka kommunikációjában.