Szomorú pillanat ez a magyar divat életében: az alapítók bejelentették, hogy megszüntetik az egyik legnépszerűbb és legsikeresebb újgenerációs magyar divatmárkát.
A márka honlapján a következő üzenet olvasható:
„Mintegy 13 évnyi működést követően a USE unused két alapítója, Tóth András és Godena-Juhász Attila a drasztikusan megváltozott divatpiaci környezet miatt a márka megszüntetése mellett döntött. Köszönjük, hogy vásárlóink között tudhattunk, bízunk abban, hogy június 30-ig még találkozunk a Sas utcai showroomunkban.”
A márkát alapító designerek – András és Attila mellett Füzes Eszter, aki 2016-ban kilépett a tervezésből, de tulajdonrészét megtartotta – a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen diplomáztak. Kollekcióik olyan magazinokban jelentek meg, mint a Vogue Italia, Marie Claire, Glamour, Harpers Bazaar, Surface, the Room, Kinfolk, Monocle, Muse; és olyan hírességek viselik őket, mint Tilda Swinton, Vanessa Axente és Palvin Barbara. A kollekcióikat bemutatták a Berlin Fashion Week-en, New Yorkban és Tokióban is. Ők tervezték a 2016-os Olimpiára a magyar csapat formaruháit is. A USE márkát a Style.com-on is nyilvántartják. A globális terjeszkedés biztosítása érdekében a márka 2013-ban 300 millió forintos kockázati tőkebefektetést kapott a Venturio Zrt-től.
A márka célcsoportját olyan 25 év feletti, AB státuszú kozmopolita városi nők képviselték, akik nyitottak a világra, stílusosak, karakteresek és önállóak. A tervekben mindig megjelentek a sajátosan magyar elemek, előszeretettel nyúltak vissza a szocialista időszak esztétikájához.
Sajtóértesülések szerint a megszűnésről szóló döntés hátterében az áll, hogy az olcsó ázsiai konkurenciával és a felhígult kortárs tervezői piaccal való lépéstartás olyan kompromisszumokat kívánt volna meg, amelyet az alkotók nem szerettek volna vállalni.