Megnyílt az ezredik Mercure-hotel

Hírek

A Mercure 2024-ben mérföldkőhöz érkezett ezredik szállodája megnyitásával. Az Accor-márkák legnagyobb fejlesztési programjával a Mercure 2028-ig több mint kétszáz további szállodát nyit.

 

„Ez az átalakulás éve volt a Mercure számára. A több mint ezer úti cél elérésével megerősítettük a márka pozícióját mint az egyik vezető középkategóriás szállodai portfólió, amely a világ szinte minden pontján jelen van – mondta Jean-Jacques Morin, az Accor csoport vezérigazgató-helyettese és a prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős vezérigazgatója. – Rendkívül büszkék vagyunk arra, ahogyan a Mercure növekedett és fejlődött, nyitottságot mutatva az új ingatlanok fejlesztésére, és könnyed átmenetet biztosítva a meglévő szállodák befogadására. Alig várjuk, hogy lássuk, mit fog elérni ez az elbűvölő és lendületes márka a következő ötven évben.”

A Mercure a magyar piacon is aktívan jelen van. Ide tartozik többek között a harmincadik születésnapjára, 2020-ra teljesen megújult, több mint négyszáz szobás Mercure Budapest Korona, a belvárosi Mercure Budapest City Center és a közelmúltban, 2022-ben nyílt két kelet-magyarországi szálloda, a Mercure Tokaj és a Mercure Debrecen.

Mercure Tirana

A Mercure portfóliójának legújabb tagjai közé tartozik a júliusban nyílt Mercure London Earls Court (a nyitóképen), amely dizájnját a Doctor Who című klasszikus brit kultsorozatból ismert ikonikus TARDIS ihlette, a márka első albániai szállodája, a márciusban nyitott Mercure Tirana, amely a mediterrán térség gazdag kulturális örökségével ismerteti meg a vendégeket, és a világ legnagyobb Mercure szállodája, az áprilisban megnyílt 989 szobás Mercure ICON Singapore City Centre.

Mercure ICON Singapore City Centre

„A Mercure szállodatulajdonosaink felbecsülhetetlen értékű partnersége ad lendületet a márkának. Csodálatos közösségük elkötelezett a legmagasabb szintű szolgáltatás és minőség fenntartása iránt minden egyes desztinációnkon – mondta Camil Yazbeck, az Accor prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős globális fejlesztési vezérigazgatója. – A Mercure kivételesen vonzó márka a hoteltulajdonosok számára, hiszen erős márkaismertséget, diverzifikált globális hálózatot és magas árprémiumot kínál, rugalmas tervezési megközelítése révén pedig lehetőséget ad a helyi piac igényeinek megfelelő testre szabásra.”

2024 a kínai és japán jelenlét jelentős bővülése miatt is említésre méltó – csak idén harminc Mercure-hotel nyílt Kínában, és a márka a japán piacon 11 új szálloda nyitásával duplázta meg jelenlétét. Mindez hozzájárult ahhoz, hogy a világszerte 68 országban jelen lévő Mercure átlépje az ezer szállodás határt.

 

SOCIAL MEDIA