Első globális kreatív platformját indítja útjára a FUZETEA. A kampány indulását egyből két új termékkel ünnepli a márka – már kapható a frissítő Lime és Menta, valamint a nyári szezonra kiadott, limitált Meggy és Bodza változatok.
A nemzetközi kampány a különbözőségek fúzióját helyezi középpontba, bemutatva, hogy azok a nem mindennapi dolgok, melyek rendkívülivé teszik a világunkat, valójában az ellentétek egyedi kombinációiból állnak.
Az életben a fontos pillanatok és élmények az egymással szembenálló érzelmek tökéletes keveredéséből születnek. Ezt a különleges fúziót testesíti meg a FUZETEA is, amely a lágy tea, a kellemes, gyümölcsös íz és az izgalmas növények hármasából jött létre. Az eddigi termékkínálat most a Lime és Menta, valamint a limitált kiadású Meggy és Bodza változatokkal bővül.
„Saját egyéniségünk is a fúzió erejéből származik, ez tesz minket valódi önmagunkká, akárcsak a FUZETEA-t az egymástól eltérő tea, gyümölcsök és növények kombinációja. Meghatároz bennünket az a célunk, amiért sokat küzdöttünk, hogy elérjük, de személyiségünk része az a félelmünk is, amin sikerült felülkerekedni. Az ellentétek vonzzák egymást, és ha összeérnek, akkor valami még jobb születhet belőlük. Ezeket az egyedi kapcsolódásokat ünnepli a FUZETEA, ami izgalmas összetevőinek ízfúziója révén egyszerre nyújt felfrissülést és kikapcsolódást – fekete és zöld teával, növényi kivonatokkal, különböző gyümölcsös ízekben, hogy mindenki rátalálhasson a számára legmegfelelőbb frissítőre, akár cukormentes változatban is” – mondta el Horváth Hanna, a márka magyarországi menedzsere.
Az új termékek márciustól megtalálhatók a boltok polcain, 100%-ban újrahasznosítható palackokban.