A több héten át tartó „Velünk gyerekjáték a sulikezdés” kampányának keretében a márka áruházaiban közel kétszázféle, az oktatáshoz kapcsolódó termék érhető majd el.
Az áruházlánc arra törekszik, hogy az óvodás, általános és középiskolás, és az egyetemi hallgatók is megtalálják a kínálatban a számukra szükséges termékeket, mindezt olcsón. A vállalat első nagy tanszerakciója július 27-től indul, az érdeklődők már szemezgethetnek a kínálatból, az iskolakezdési katalógus ugyanis elérhető online és az áruházakban is megtalálható nyomtatott formában.
„Tapasztalataink alapján a vásárlók leginkább a különféle írószereket, a széles füzetválasztékot, a tolltartókat és a csomagolástechnikai eszközöket keresik, de a szintén népszerű ergonomikus iskolatáskák, hátizsákok, uzsonnásdobozok, kulacsok, LCD írótábla és számos könyv is kikerül majd áruházaink polcaira. Akciós árpolitikánk részeként különös figyelmet fordítottunk arra, hogy minden esetben – így a tanévkezdéshez kapcsolódóan is – minőségi és kiváló ár-érték arányú termékeket biztosítsunk. Idén ráadásul számos termék, köztük színesceruzák, temperák, vonalzók, festékek, író- és rajzlapok, gyűrűs mappák, körzőszettek a tavalyi áron vásárolhatóak meg, ami nagy könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Fotó: Anita Jankovic/unsplash.com