A tenderfolyamat végén a hazai élelmiszerkereskedelmi lánc vezetősége a Havas Creative-ot választotta mindkét márka lead ügynökségének. Az együttműködés 2024 őszén kezdődik és az új kommunikációs platformok első kampányai 2025 első negyedévében indulnak majd.
„A CBA korábban is a saját útját járta, nem ment az árral, hanem inkább egyedi, jól megjegyezhető megoldásokat keresett. Ezért igazi kihívás volt, hogy folytatni tudjuk ezt a jól megkezdett utat, és nemcsak egy megkülönböztető kreatív platformot, hanem egy vadonatúj márkapozicionálást is be tudjunk vezetni a márka életébe. A Príma is egy izgalmas történet volt, hiszen itt is egy jól megjegyezhető platformot kellett építeni, amellyel hatékonyan tudjuk kommunikálni a Príma erősségét: a hatalmas választékot, ahol mindenki megtalálja a számára legjobb megoldást” – mondta Szűcs Gábor, a Havas kreatívigazgatója.
„A tenderen olyan kreatív ügynökségek is részt vettek, amelyek már együttműködtek a CBA és a Príma márkákkal, de új partnerek is meghívást kaptak, köztük a Havas Creative is. Az eredeti koncepciók szerint 2025-től két különböző ügynökség is kezelhette volna a márkák kommunikációját, de végül a Havas Creative mindkét tenderen sikeresen szerepelt, így ők alakítják ki a két márka jövőbeli kommunikációs irányvonalát” – mesélt a tenderfolyamatról Dárdai Adrienn, a CBA és a Príma marketingigazgatója.
Fotó: Malom Bevásárlóközpont