A Fiat Chrysler az autókeresés megfelelő pillanataiban próbálja meg elérni a potenciális vásárlókat a digitális csatornákon.
Amy McNeil, a Fiat Chrysler Automobiles – olyan márkák tulajdonosa, mint az Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep és Ram – digitális marketingvezetője a „Megfelelő ez számomra?” kérdés pillanatát nevezte kulcsfontosságúnak a saját szempontjukból. Ekkor a jövőbeli vásárló még nem hozta meg a döntést, nem szűkítette le a potenciális márkák listáját olyan kérdésekkel, mint például „Megengedhetem magamnak?” vagy „Hol kapható?”
Az érdeklődők a digitális csatornákon egyre aprólékosabban utánajárnak a részleteknek, a fogyasztástól és a vontatási kapacitástól kezdve olyan kérdésekig, hogy mennyire illeszkedne az adott modell az életstílusukhoz.
Ennek alapján a cégnél nem csupán az üzeneteiket változtatták meg, hanem a saját weboldalukon is közvetlen összehasonlítást kínálnak más márkák modelljeivel, illetve a keresőmarketing-stratégiájukat is módosították. A „Ram 1500” keresőszó mellett már olyanokat is vásárolnak, mint például „vontatási kapacitás”. Ennek alapján pedig hatékony remarketing-adatbázist is ki tudnak alakítani.
(Forrás: Warc)