Magnesia RED néven ízesített természetes ásványvíz alapú italportfólióval bővül a Magnesia termékcsalád. A márka gyümölcsízű újdonságai is természetes formában biztosítják a szervezet számára elengedhetetlen magnézium pótlását.
Az érintetlen vízadó rétegből származó Magnesia ásványvíz már gyümölcsízű változatban is elérhető. A Magnesia RED elnevezésű termékcsalád új tagjai 1,5 literes kiszerelésben, vonzó, piros csomagolással kerültek az üzletek polcaira. Az eper, grapefruit, gránátalma és vörös áfonya ízű természetes ásványvíz alapú italok az eredendően magas magnéziumtartalmuk mellett B-vitaminokkal (B3, B6, B12) készülnek, tartósítószer és édesítőszer felhasználása nélkül.
„A Magnesia RED stílusos, üde színfoltja a termékportfóliónknak. Az új termékcsalád hazai bevezetésekor szem előtt tartottuk azt a globális és hazai trendet, hogy a fogyasztók egyre inkább az egészséges italokat, például a természetes ásványvíz alapú ízesített italokat választják. Az ásványi anyagokban és vitaminokban kiemelkedő összetételű, gyümölcsízű Magnesia RED ezeknek a vásárlói igényeknek kiválóan megfelel” – mondta el a termék bevezetése kapcsán van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország marketingvezetője.
A Magnesia RED egyedi ásványianyag-összetételének és alacsony kalóriatartalmának köszönhetően hasznos kiegészítője lehet a kiegyensúlyozott étrendnek. Az egészséges életmódot folytatók is bátran fogyaszthatják a frissítő gyümölcsízű üdítőitalokat, amelyek 100 milliliterenként kevesebb mint 20 kalóriát tartalmaznak. Az ízesített változatok a Magnesia ásványíz 172 mg/l magnéziumtartalmából adódóan természetesen felszívódó magnéziumot tartalmaznak.