Előrejelzések szerint 2050-re a Föld népességének kétharmada városokban fog élni, az emberek számára pedig egyre fontosabbá válik a természethez való kapcsolódás, felértékelődik a szabadban megélt aktív időtöltés, hiszen egy ilyen kaland rengeteget tehet az emberek mentális és fizikai jóllétéért. Ezt a szemléletet képviseli a Fjällräven és a kerékpárgyártó Specialized márka is.
„A bikepacking során nagy utakat teszek meg, ugyanakkor közelebb kerülök a természethez és saját magamhoz. Ez egy igazán mélyreható élmény, ami újfajta perspektívába helyezi a fizikai és mentális teljesítőképességeim határát” – Sarah Swallow bikepacking legenda és a Fjällräven egyik úttörője.
A svéd Fjällräven és a kaliforniai Specialized márkák szerint egy remek outdoor kalandhoz nem kell távoli vidékekre utazni, ahogy a hónapokig tartó felkészülés és tervezés sem feltétel, hiszen a természet ott vár ránk egy vonatút távolságra, a város szélén vagy akár a sarkon túl. Ezt üzenik a The Great Nearby kollekció megújult darabjai is, amelyek a hibrid funkcionalitást, a megbízhatóságot és a kényelmet testesítik meg.
„A tavasz és a nyár szinte hívogat, hogy nekivágjunk a természetnek. Együttműködésünk keretében praktikus megoldásokat fejlesztettünk ki mindazok számára, akik a melegebb évszakokban is szeretnének kimozdulni és időt tölteni a szabadban. A kerékpárokon lévő szűkös tárolóhelyeket és a kerékpárosok aktuális igényeit vettük figyelembe a kollekció megújítása, bővítése során” – mondta Erik Blomberg, a Fjällräven fejlesztési vezetője, aki azt is hozzátette, rendkívül sokoldalú termékeket alkottak.