A versenyen induló huszonkét hajót a szokásoknak megfelelően hajóhossz alapján különböző kategóriákba sorolták, ezek a kategóriák egy-egy fantázianevet kaptak, amelyek a különböző társadalmi generációkra utaltak. A verseny során a pályát mindenki kétszer hajózta végig, a futamok végén pedig a versenyzők még a vízen koccintottak a nyertesekre. Gen X kategóriában az RTL 3-as csapata, Gen Y-ban a Ringier brigádja, Gen Z-ben pedig a Google formációja aratott győzelmet.
„Az üzletileg polarizált piac egy napra egy helyre összpontosul, az esetleges nézeteltéréseket, konkurálásokat mindenki félreteszi, a kötetlen, baráti hangulatban nyílt beszélgetések indulnak – ezt mindenkinek nagyon jó volt megélni – nyilatkozott Starcz Ákos, a szervező Indamedia kiadóvállalat igazgatósági tagja. – A helyszín is tökéletes választásnak bizonyult, a kulturálisan pezsgő, történelmi Balatonfüred és annak nagymúltú Yacht Clubja már eleve megadta a nívós hangulatot. A vitorlázás több száz éves hagyomány, amivel most egy egész iparág találkozott, és ahogy Farkas azt előre jósolta, sokan meg is kedvelték itt ezt a sportágat.”
A játékszabályokat a csapatoknak a négyszeres Soling-világbajnok, Litkey Farkas mondta el, ő gondoskodott a rendezvény biztonságos lebonyolításáról is, a nap végén pedig ő hirdette ki a nyerteseket. A fenti elismeréseken kívül az Indaplay különdíját az RTL 2-es csapata kapta a legjobb megörökített pillanatért, a Media Future szakmai lap a különdíját a Mindshare női kollaborációjának ítélte, a BYC vándorkupáját pedig a kategórianyertes és az abszolút győztes RTL 3-as csapat vitte el.
A szervezők megerősítették, hogy a Media Regattából hagyományt teremtenek, 2025-ben június 13-án újra megrendezik a versenyt.