Aranyat kapott ’Égi Galéria’ kampányáért a Magyar Telekom.
Elsőként nyertek magyarok a Festival of Media Global Awards nemzetközi versenyen: a Best Use of Technology kategóriájának aranymedálját a Magyar Telekom ’Égi Galéria’ nevű kampányával érdemelte ki.
Az innovatív reklámaktivitás legnagyobb különlegessége az volt, hogy az emberek kedvenc fotóikat egy egyedi repülő „nyomtató” segítségével az éjszakai égboltra vetítve oszthatták meg egymással. Ez egyben a hazai kreatív és kommunikációs szakma elismerése is, hiszen a teljes kampányt magyarok jegyzik, az alkotó a DDB Budapest volt.
A Festival of Mediát sokan „a reklámipar Davosaként” tartják számon, mely a médiatulajdonosokon túl a médiaügynökségek és a hirdetői oldalszámos döntéshozóját vonzza évről évre a régióból, illetve a világ minden tájáról. A fesztivál egyszerre élvonalbeli szakmai konferencia és bemutatkozási lehetőség az ügynökségek, valamint az ügyfelek felé.