Magyar Telekom: az ügyfelek most inkább kapcsoljanak ki

Hírek Kiemelt

Itt az ideje végre kikapcsolni a képernyőt és újra felfedezni a világot! A Telekom a hosszú online bezártság után arra buzdítja ügyfeleit, hogy ne csak digitálisan keressék az élményeket és éljék át ismét a személyes találkozásokat!

 

Bár a pandémia miatti több hónapos izoláció és bezárkózás hosszú távú társadalmi hatásait nehéz megjósolni, az már most látszik, hogy az élet nem minden tekintetben tér vissza a korábbi kerékvágásba. Kutatások* szerint a legtöbb ember számára felértékelődtek a közösségi események, a családdal, barátokkal való minőségi időtöltés, az egészséges életmód és táplálkozás, a szabadban folytatott tevékenységek, valamint az utazás. Leginkább az olyan társas összejöveteleket várják az emberek, mint az esküvők, sportesemények, koncertek. Fontos számukra a szabad, személyes találkozó, a családdal, gyermekekkel töltött idő és a mentális egészségük.

Ismét a személyes kapcsolatoké a főszerep, tapintható az öröm és felszabadultság, ami egy nagyobb családi összejövetelen, egy koncerten vagy épp egy sporteseményen körül veszi az embereket. Mindenki számára minőségi időnek számít, ha kiülünk kedvenc teraszunkra elfogyasztani egy frissítőt, vagy ha újra hosszú ideig nem látott barátainkkal, szeretteinkkel lehetünk együtt a szabadban.

Ez azonban nincs ellentmondásban a digitális szemlélettel – a Telekom egyszerre biztatja az ügyfeleit arra, hogy a hosszú bezártság elmúltával adják át magukat a személyes élményeknek, és ebbe az is belefér, hogy ha szükséges, egyszerűen legyenek offline és egyben biztosítja őket, hogy ha szükség van rá, akkor mindig rendelkezésre állnak, számíthatnak rájuk, ott vannak velük.

A mögöttünk hagyott időszak nélkülözése megtanított bennünket arra, hogy a korábbiaknál is jobban értékeljük a hétköznapi apróságokat, egy kedves pillantást, egy jó szót, vagy egy ölelést. Most az adhat igazán sokat, ha újra felfedezzük a körülöttünk lévő világot. Ha ehhez az kell, hogy elszakadunk a mindig online vagyunk érzéstől, az okostelefontól, hogy zavartalanul átadhassuk magunkat az élményeknek, akkor tegyük meg! Természetesen ránk mindig számíthatnak ügyfeleink, velük vagyunk megoldásainkkal, digitális eszközökkel,  segítünk megosztani az élményeket és az újrafelfedezés örömét” – mondta Szabó Melinda, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

Ennek a felfogásnak a jegyében idén nyáron a Telekom az élmények online megosztásának támogatása mellett elkötelezett a személyesen átélhető események választékának növelésében is, ezért a nyár folyamán számos offline helyszínt és eseményt – vidéki kertmozikat, koncerteket, minifesztiválokat és sporteseményeket – támogat.

És ha mégis szükség lenne az interaktivitásra, akkor minden havi díjas előfizetőnek elérhetőek a 3, 10, vagy akár 30 napos, korlátlan hang- és adatszolgáltatást biztosító mobilinternetbővítő ajánlatok, akár 5G hálózaton. A korlátlansághoz ráadásul szabadság is jár: az ügyfelek akkor és addig választhatják ezt az opciót, ahogy nekik a legjobb, a korlátlan mobilnethez sem díjcsomagváltás, sem pedig hűségidő nem szükséges.

 

* A Columbiai Egyetem és a Marist Közvélemény-kutató intézet felmérése (https://news.climate.columbia.edu/2021/05/20/14-months-into-the-pandemic-what-do-we-miss-most),  A ParticipACTION és a Sonnet Insurance felmérése (https://www.sonnet.ca/blog/lifestyle/health/how-canadians-are-coping-covid-19)

 

SOCIAL MEDIA