A Coca-Cola komoly társadalmi vitát kiváltó #loveislove kampányára reagál az október 16-án induló #Godislove plakátkampány. A fővárosban megjelenő óriásplakátokon és citylightokon egy bibliai üzenetet olvashatunk: János evangéliumából azt a mondatrészt, mely szerint „Atyám házában sok hely van”.
„Mindig különleges kihívás és felelősség az Egyház üzenetéhez kapcsolódó hirdetés – mondta el a #Godislove kampány kommunikációjáért felelős Kreatív Kontroll stratégiai igazgatója, Sipos Zoltán. – Abból indultunk ki, hogy a Szentírás szerint Isten a szeretet, ezért pozitív üzenetet szerettünk volna közvetíteni.”
A kampány arca a vlogjáról és Instagram-profiljáról is ismert római katolikus pap, Hodász András atya, aki arra szólította föl a közösségi médiában aktív keresztényeket, hogy kutassák föl a Budapest-szerte található plakátokat egy szelfi erejéig, a hashtag használatával pedig osszák meg gondolataikat az isteni szeretetről. A kampány finanszírozója az évente megrendezett Országos Keresztény Vállalkozói Konferencia.