Kihirdette a PREXA nyerteseit a Magyar PR Szövetség

Hírek

A legjobb kommunikációs gyakorlatokat díjazó verseny magyar főzsűrije tizenkilenc kampányt díjazott, a nemzetközi zsűri pedig egy arany, egy ezüst és egy bronz díjat osztott ki.

 

Idén a storytelling és az issue management kategóriákban osztották ki a legtöbb díjat, ami azt mutatja, hogy az iparágban nagy hangsúly került a hatásos narratívákra és kommunikációs stratégiákra.

Az Év Ügynöksége díjat a Noguchinak ítélte a zsűri, a kategóriák feletti, összesített fődíjat pedig az ACG Pro nyerte el, „Bright Sky” nevet viselő kampányával.

Az év kiváló szakemberének kivételes teljesítménye és hivatástudata elismeréseként Romet-Balla Ágnest, az SOS Gyermekfalvak alapfejlesztési-értékesítési és kommunikációs igazgatóját választotta a zsűri. Az Utánpótlás díjat Mechiat Zina, az Uniomedia média-igazgatója kapta.

„Minden korábbinál jobban megmozgatta a PR szakmát az idei PREXA: soha ennyi pályázat nem érkezett, az előzsűri népesebb és aktívabb volt, mint valaha, és a több mint 40, shortlist-re jutott pályamű élő bemutatója valóságos szakmai ünneppé változott. A pályázók aktivitásában, a pályázatok színvonalában, az előzsűri és a zsűri tagjainak kíváncsiságában és az értékelő beszélgetések minőségében egy ambiciózus, a saját értékteremtő erejében magabiztos szakma tükröződött” – mondta Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője, az MPRSZ alelnöke, a zsűri idei elnöke.

„Szövetségünk egyik legfontosabb célja, hogy jó szakmai gyakorlatok követésére ösztönözze iparágunk szereplőit. A PREXA is ehhez járul hozzá, az elő- és az élő zsűrizés is valódi versenyhelyzetet teremtett. Különösen büszke vagyok, hogy a nemzetközi kategória is egyre fontosabb – mert ez lehet az előszobája a külföldi elismeréseknek, illetve rajtuk keresztül tudjuk megmutatni a hazai szakmát egy nemzetközi közönségnek” – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.

 

Díjazottak:

A díjazottak és a shortlistre kerültek is pontot kapnak az APEX PR Toplistán.

Fődíj: Bright Sky

Pályázó: ACG Pro

Megbízó: Vodafone Magyarország Alapítvány

 

Év ügynöksége: Noguchi

Év PR-szakembere:  Romet-Balla Ágnes

Utánpótlás Díj:  Mechiat Zina

 

Nemzetközi kategória:

Arany:

Help Us Find You!

Pályázó: Lounge Group | Megbízó: Magyar Posta

Ezüst:

Cashfree zone

Pályázó: Uniomedia | Megbízó: Mastercard

Bronz:

Songs unite – Songwriters’ Day 2022

Pályázó: Próbakő Kommunikáció | Megbízó: Artisjus – Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület

Storytelling kategória:

Ezüst:

A Király zarándoklat

Pályázó: RTL

Bronz:

T Phone LIVE! kincsvadászat

Pályázó: Uniomedia Communications | Megbízó: Aegon Magyarország

Általános hírnévmenedzsment kategória:

Arany:

Az agrárkarrier élményalapú repozicionálása a Z- és α-generáció körében

Pályázó: Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem

Issue management kategória

Bronz:

Együtt az utakon

Pályázó: Morpho | Megbízó: Suzuki

Mi a közös Debrecenben, Pannonhalmában és a Nespresso-ban: A kávézacc

Pályázó: Next9 Communications | Megbízó: Nestlé Hungária

PR vezérelt integrált kampány kategória:

Arany:

„Hogy fiad méltó legyen” – A kulturális emlékezet formálása A TIZENÖTÖDIK című musical  PR-kommunikációs kampányán keresztül

Pályázó: Salt Communications Kft. | Megbízó: Madách Színház

Ezüst:

A dal összeköt – Dalszerzők Napja 2022

Pályázó: Próbakő Kommunikáció | Megbízó: Artisjus – Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület

Belső kommunikáció kategória:

Arany:

„Köszönjük, hogy kapcsol! – CIP program a DDC-nél”

Pályázó: FERLING Kft. | Megbízó: Duna-Dráva Cement Kft.

Ezüst:

Többgenerációs kollégákkal ünnepli az apák napját a Dreher Sörgyárak (átsorolva Belső kommunikáció kategóriából)

Pályázó: Noguch i| Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.

B2B kampány kategória:

Arany:

Bright Sky

Pályázó: ACG Pro | Megbízó: Vodafone Magyarország Alapítvány

Ezüst:

Fények és gépek – B2B vállalati hírnévépítés különleges rendezvényekkel

Pályázó: FERLING | Megbízó: Körber Hungária Gépgyártó Kft.

Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória:

Arany:

Legyen a színház mindenkié!

Pályázó: ACG Pro | Megbízó: Vodafone Magyarország

Ezüst:

Az emberi oldal

Pályázó: Noguchi | Megbízó: Profession.hu

Pro bono kategória:

Arany  kapott:

Üres asztalok – Valentin-napi kampány

Pályázó: Wavemaker | Megbízó: Budapest Pride és Háttér Társaság

Kis költségvetésű (1 M Ft alatti) kategória:

Arany:

Én is CallCenteresként kezdtem

Pályázó: eSense Nyrt.

Bronz:

„A szex jó dolog – gyakorlati tanácsok: hogyan ne legyél nemibeteg!”

Pályázó: Vágyaim.hu

Építőipar, ingatlan kategória:

Ezüst:

Kontár térkép és Építőiparibizalmi Index 2022.

Pályázó: Mapei Kft.

Közigazgatás, kormányzati, állami intézményi kategória:

Bronz:

5 nap, 5 vers

Pályázó: Lounge Group | Megbízó: Szerencsejáték Zrt

 

SOCIAL MEDIA